Under dressyren frågade AMJ GB om hon uttalade Breitling rätt, fick till svar "säg vad du vill bara vi kommer framåt"
undrar om GB gillar sin kollega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under dressyren frågade AMJ GB om hon uttalade Breitling rätt, fick till svar "säg vad du vill bara vi kommer framåt"
Såg inte slutet på fälttävlansändningen, men någon hade fått till svar att fälttävlanstittarna intr var så intresserade av stam och ålder på hästarnaDe började med det sen! Sen får man bortse med konstiga uttal som Donnerhall på engelska.
Såg inte slutet på fälttävlansändningen, men någon hade fått till svar att fälttävlanstittarna intr var så intresserade av stam och ålder på hästarna
Såg inte slutet på fälttävlansändningen, men någon hade fått till svar att fälttävlanstittarna intr var så intresserade av stam och ålder på hästarna
Fast vi pratade om EM i fälttävlan...där sa de aldrig någon härstamning alls.Jag skrev senare. Det betyder senare under sändningarna från EM. Citatet är från igår kväll, de har sagt stammar hela tisdagen och onsdagen när jag har lyssnat.
Fast vi pratade om EM i fälttävlan...där sa de aldrig någon härstamning alls.
Jag tror det är experterna som styr det. De säger ju alltid stammar osv i hoppningen och dressyren.Jag pratade om AMJs benägenhet att prata stammar.
Eftersom FT var först så insåg de förhoppningsvis att det var fel att inte prata stammar efter att de blivit ifrågasatta.
Jag skrev senare. Det betyder senare under sändningarna från EM. Citatet är från igår kväll, de har sagt stammar hela tisdagen och onsdagen när jag har lyssnat.
Jag tror det är experterna som styr det. De säger ju alltid stammar osv i hoppningen och dressyren.
Fälttävlans saknar nog den sista förmågan.Det tror jag också. Hopp o dressyr har erfarna bisittare som varit med länge och vet vad tv-publiken vill ha.