Just nu har vi fem nedslag till godo om jag räknar rättDen stora frågan är hur många nedslag vi kommer ha till fyran för det kommer nog ramla en del bommar i morgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu har vi fem nedslag till godo om jag räknar rättDen stora frågan är hur många nedslag vi kommer ha till fyran för det kommer nog ramla en del bommar i morgon.
Den stora frågan är hur många nedslag vi kommer ha till fyran för det kommer nog ramla en del bommar i morgon.
Då borde hon väl brutitenligt Bettina Hoys twitter:
Bettina Hoy Eventing @BettinaHoy 2 timför 2 timmar sedan
Poor Micky lost a shoe very early on the course and got insecure when he started slipping but we are both ok to fight another day!
Fast hoppningen är väl inte jättebra hellerFattar inte att SVT kan satsa så på ridsporten, heja det, men ha så dåliga kommentatorer i allt utom i hoppning?
Fast inget kan bli värre än dressyr på OS förra året på Viasat
Ja, det kan jag hålla med om men det är inte troligt att hon märkte att han tappat skon och det är också svårt att fatta ett sånt beslut när man rider för laget.Då borde hon väl brutit
Jag tycker hoppningen är helt ok, jag har inget direkt att klaga på där.Fast hoppningen är väl inte jättebra heller
Jag tittar en del på Horse and Country och de är mycket bättre
Nä inte jättebra men Björe är ju klart bättre än denna i alla fall. Heed var dock hopplös.Fast hoppningen är väl inte jättebra heller
Jag tittar en del på Horse and Country och de är mycket bättre
Fast inget kan bli värre än dressyr på OS förra året på Viasat
Jag tycker hoppningen är helt ok, jag har inget direkt att klaga på där.
Nä inte jättebra men Björe är ju klart bättre än denna i alla fall. Heed var dock hopplös.
Beror lite på vem som är bisittare tycker jagJag tycker hoppningen är helt ok, jag har inget direkt att klaga på där.
Ja, han var suverän.Jag vill ha Jens Wickström igen, åh vad jag lärde mig!
Vad har han kommenterat?Jag vill ha Jens Wickström igen, åh vad jag lärde mig!
Har ingen koll på vad de som inte är expertkommentatorer heter, men den Lotta brukar kommentera med är ju den som sänker kommenteringen på hoppningen. Hon hade ju säkert varit jättebra med nån vettig bredvid.Beror lite på vem som är bisittare tycker jag
Visst var det nån klass i Gothenburg horse show?Vad har han kommenterat?