Elitloppet 2009!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Kentucky
  • Startdatum Startdatum
Sv: Elitloppet 2009!

buck i st pat ångar på vann i natt det ser bra ut inför elitloppet kanske man skulle fara ned ock se när hon vinner :d

Hon såg väldigt läcker ut! :d
Plus i kanten även till Arch Madness som vann killarnas division, även det på 1.10.1.

Få se om det kan dyka upp någon elitloppskandidat i eftermiddagens Gulddivision på Örebro. De yttre förutsättningarna kan iaf ingen klaga på....

Senaste nytt

Scarlets Aino har tackat ja och Island Effe har tackat nej.

är det ingen från umeå som skall fara till elitloppet tråkigt att fara själv

Nope, några till blir vi nog. För egen del hoppas jag på att det blir en upplevelse att minnas för livet.

Jag ska ju dit :bump::bump:
Hunter är ju inkvalad till finalerna på lördan juuuuhh:banana::banana:

knackknackknack, pepparpepparpeppar....håll dig fräsh..
Vetkollad i dag , 0 fel...:love:

kl

Lucky Jim har tackat nej till elitloppsinbjudan. Han siktar mot nästa år, då hästen ännu är rätt grön, är ju endast fyra år.

Hemmagardet är ju nåt extra i år. Aktuella Jaded lyckades ju med nöd och näppa hålla undan för Latitude.

KL

Travnets Joakim Brundin tar i så att han spricker:
"Elitloppet eller inte. Harpers Joker tillsammans med sin tränare Dan-Åke Olsson har fått en inbjudan till det mest prestigfyllda loppet i världen men han tvekar att starta sin stjärnhäst."

:rofl::rofl::rofl:

Arch Madness tackar definitivt nej till Elitloppet.
Fy vad trist....:(

Torskar Buck I St Pat årets Elitlopp så lovar jag att göra något anmärkningsvärt. Återkommer om vad. ;)

kl

Nu har jag bestämt mig för att åka, hur är det med förköp, betalar man i kassan? (hittade ingen endagsbiljett på Ticnet i alla fall)
Tror ni det räcker med att komma dit vid typ 3-4 på natten om man vill stå vid staketet så nära mål som möjligt?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka