Elektronisk musik

Shpongle

Trådstartare
Det var väl nästa 20 år sedan jag var ute och dansa så har dålig koll. Önskar tips på bra, aktiva Dj:s. Älskar psytrance och Infected Mushrooms gamla låtar så gärna tips på någon som spelar musik åt det hållet. Electric Universe är också bra.
Så kom med era bästa tips! :banana:

Är det musik som släpps på tex Spotify du är ute efter, set på typ soundcloud, eller DJs/klubbar för att gå ut och dansa?

Darkpsy och liknande tycker jag faktiskt att Spotify är rätt hyggligt på att plocka fram (till skillnad från techno, som verkligen kan bli vad som helst i förslag).

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
988
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 144
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 133
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 272
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈