Elektronisk musik

Shpongle

Trådstartare
Det var väl nästa 20 år sedan jag var ute och dansa så har dålig koll. Önskar tips på bra, aktiva Dj:s. Älskar psytrance och Infected Mushrooms gamla låtar så gärna tips på någon som spelar musik åt det hållet. Electric Universe är också bra.
Så kom med era bästa tips! :banana:

Är det musik som släpps på tex Spotify du är ute efter, set på typ soundcloud, eller DJs/klubbar för att gå ut och dansa?

Darkpsy och liknande tycker jag faktiskt att Spotify är rätt hyggligt på att plocka fram (till skillnad från techno, som verkligen kan bli vad som helst i förslag).

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 586
Senast: Lavinia
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 825
Senast: monster1
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 096
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18