Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för bil i dagsläget? Har du några mer krav på bilen än att rymma hundarna?Jag undrar om det är någon hundägare här som har en elbil (ej hybrid). Jag har två hundar varav den ena är en schäfer på 40kg och den andra är hälften så stor. Finns det någon elbil på marknaden som har tillräckligt bagageutrymme för en dubbelbur till dessa?
Vi har beställt en Skoda Enyaq iV där jag hoppas få in en MIM Variocage XL. Enligt MIMs configurator-sida ska det passa. Jag åter kommer i nästa vecka när vi fått bilen och jag kunnat kolla om verkligheten stämmer med det skrivna.Jag undrar om det är någon hundägare här som har en elbil (ej hybrid). Jag har två hundar varav den ena är en schäfer på 40kg och den andra är hälften så stor. Finns det någon elbil på marknaden som har tillräckligt bagageutrymme för en dubbelbur till dessa?
Renault har inte snabbladdning vilket jag tycker är en förutsättning. Vi hade tidigare en Renault kangoo maxi (tror jag den hette) med bara eldrift. Värdelös. Sämsta bilen jag haft. Gigantiskt stor så dubbelbur är inget bekymmer men på vintern kommer du kanske bara tio mil.Renault Kangoo finns som elbil.
Samma härVi har beställt en Skoda Enyaq iV där jag hoppas få in en MIM Variocage XL. Enligt MIMs configurator-sida ska det passa. Jag åter kommer i nästa vecka när vi fått bilen och jag kunnat kolla om verkligheten stämmer med det skrivna.
Kian provkörde vi inte ens efter att ha sett bagaget. Oerhört litetKia Niro bör väl vara värt att utvärdera, Skoda Enyaq skulle väl också kunna vara möjlig. Tesla X såklart.
Mercedes EQC?Jag undrar om det är någon hundägare här som har en elbil (ej hybrid). Jag har två hundar varav den ena är en schäfer på 40kg och den andra är hälften så stor. Finns det någon elbil på marknaden som har tillräckligt bagageutrymme för en dubbelbur till dessa?