Elak märr

Sv: Elak märr

Straff!!??

Hästen mår inte dåligt när den är död.. den har faktiskt ingen känsel då...det är vi människor som mår dåligt

Bort med henne bara:eek:. Inget att fundera på. Som sagt nästa gång kan det bli värre. Sen kan ju fölet ärvt sitt humör från faderns sidan med. Är inte Rite On Line linjeavlad på Nevele Pride:devil:??? Världens elakaste och snabbaste häst....:rofl:

Krya på dig:)

Sen kan ju fölet ärvt sitt humör från faderns sidan med. Är inte Rite On Line linjeavlad på Nevele Pride:devil:??? Världens elakaste och snabbaste häst....:rofl:

Är Nevele Pride världens snabbaste häst? Var möjligtvis.

och elakaste? Jag har läst om en hingst aldrig hanterades utan föstes ´mellan fållor för att bedriva avelsverksamhet... :eek::eek:

WSB släng dig i väggen...

Är Nevele Pride världens snabbaste häst? Var möjligtvis.

och elakaste? Jag har läst om en hingst aldrig hanterades utan föstes ´mellan fållor för att bedriva avelsverksamhet... :eek::eek:

WSB släng dig i väggen...

Visst han var snabbast. Förlåt så mkt:o...... Använde mig av ett citat. Shit vilket humör har du Nevele Pride i dig eller är du italienare?????:devil:
Skötaren använde kraghandskar och fångstav istället för grimskaft.:crazy: Sen finns det ju säkert värre hästar.

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 268
Senast: Lisa2014
·
A
Avel tidigt i morse hände det som inte fick hända. Min märr fick ett dödfött föl:cry: Jag ska förklara från början lite kortfattat: Jag...
Svar
12
· Visningar
4 513
Senast: mul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka