eksemen förra året på Tibra- bilder

Tibra

Trådstartare
Såhär ser hon iaf inte ut i år..men hon har haft ett helvete :(

Tibra

Tibra

Tibra

Sår vid ögon har hon tyvärr i år med men inte lika gravt
Tibra

Sv: eksemen förra året på Tibra- bilder

Arma häst. Hon ser verkligen mycket bättre ut på bilderna detta år. Bra jobbat.

Neej lilla stackaren! :cry:

Stackars liten... Men hon ser mkt bättre ut på den senaste bilden!

Nämen usch va hemskt för henne...inser nu att min märr har lätt eksem ( har ingen erfarenhet av eksemhästar eg) bild på henne i somras.... BILD

Tibra skrev:
Såhär ser hon iaf inte ut i år..men hon har haft ett helvete :(

Tibra

Tibra

Tibra

Sår vid ögon har hon tyvärr i år med men inte lika gravt
Tibra

Kunde inte se någon av bilderna, tyvärr...

då kan jag berätta att det såg för jävligt ut på dom 3 första och lite jävligt ut på sista. Nu inser jag också att min har lindrig, mycket lindrig eksem. Ska inte klaga mer.

Hade varit intressant att se bilder från i år av samma partier som var så angripna i fjol.

Hur sköttes hon förra året?

Å tjenare... Jag som tyckte att jag hade ett helvete... Ska inte klaga mera nu. Stackars din lilla pålla :(

sambaengi skrev:
Kunde inte se någon av bilderna, tyvärr...

hmm.. det kunde jag.. och de andra verkar det som.. men ibland har det heller inte funkat för mig men då finns alltid en länk där nånstans i den "tomma rutan" klickar man på den så brukar den komma fram...om du nu får fram nån sån länk..

kristel skrev:
Hade varit intressant att se bilder från i år av samma partier som var så angripna i fjol.

jo ja hade en tråd med massa bilder av henne! Men den tråden e borta :eek: !

Korven skrev:
då kan jag berätta att det såg för jävligt ut på dom 3 första och lite jävligt ut på sista. Nu inser jag också att min har lindrig, mycket lindrig eksem. Ska inte klaga mer.

hehe alla de där korten var från förra året! så ingen av de där bilderna ser hon ut idag heller!!

superbusan skrev:
Är det den hästen du funderat på att ta föl efter?

heh joh..men de där är förra året.. ingen av bilderna är från i år..den tråden är borta me de bilderna..

Ny tråd finns med eksemen i år och utan eksem!

Fast anlagen finns ju där. För att slippa sorger, lidande och bekymmer hade jag inte tagit föl efter just den hästen, även om jag förstår att hon är världens gulligaste.

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 964
Senast: fio
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: Fiorano
·
Hästvård Är det någon som vet vad detta är? Ser ut som nåt svart, smuligt klet på baksidan av ponnyns örontippar. Hon har haft så sen vi köpte...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: Thera
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 060
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar