aiquen

Trådstartare
Nu har jag suttit en stund och tittat på råttorna som far runt som dårar här i rummet, och det som förbryllar mig är att Disa far efter Edla som en hund efter en löptik, och försöker rida på henne.Varför gör hon så? Det är ju hennes egna syster, for heavens sake! :crazy:

Sv: Eh?

tror nog mer att det är en dominans handling...mina marsvinsbebisar-eller den ena iaf (äldsta) håller på å små juckar på den mindre,det är en dominans handling helt enkelt..;)

Haha, okej. Nu när du säger det undrar jag om jag inte hört det förut, faktiskt. Blev bara lite orolig där ett tag. :o :D

gul_zebra skrev:
Dels dominans men så är råttjejer så snälla att de faktiskt hjälper varann att onanera också :D
Meh hahaha:rofl:
värsta jag hört i mitt liiv ju *ASG*:rofl: :rofl:

men faktiskt så är det inte möjligt då djur inte upplever sex såsom vi människor gör..alltså har djur/råttor inte ngn "klitoris" att stimulera eller en G-punkt att "täffa":angel:
de paras för att föröka sig,inte för att det är skönt,det är iaf en sak som är säker;)

gul_zebra skrev:
Dels dominans men så är råttjejer så snälla att de faktiskt hjälper varann att onanera också :D
:o
Tur mina rådisar är trötta så jag slipper se sådant! :rofl:

Nämnas bör att det görs när de löper - och jo, även djur har sex för sexets skull och inte bara för parning ;)

gul_zebra skrev:
Nämnas bör att det görs när de löper - och jo, även djur har sex för sexets skull och inte bara för parning ;)
näe,den finns en djurart som jag vet som har sex för just sexets skull..det är apor...men en specifik ras som jag syftar på..bara för det minna jag inte vad den "rasen" heter..men de tär apor som har sex-för just sexets skull..
löpande hondjur blir ju "kåta" men inte alls på samma sätt el avsikter som för oss människor;)

Nikkis skrev:
näe,den finns en djurart som jag vet som har sex för just sexets skull..det är apor...men en specifik ras som jag syftar på..bara för det minna jag inte vad den "rasen" heter..men de tär apor som har sex-för just sexets skull..
löpande hondjur blir ju "kåta" men inte alls på samma sätt el avsikter som för oss människor;)

Delfiner har sex för sakens skull!

det måste väl vara chimpanser du menar?
såg nåt djurprogram förut, och tydligen har dom även sex inom familjen :crazy:
å delfiner kan vara homosexuella :D

wtf skrev:
å delfiner kan vara homosexuella :D

Pingviner också... Och säkert ett antal andra djurarter. Det är nog dags för oss människor att inse att vi inte är så jäkla annorlunda jämfört med 'djuren'. :cool:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 399
Senast: Barrow
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar