Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh hahahagul_zebra skrev:Dels dominans men så är råttjejer så snälla att de faktiskt hjälper varann att onanera också
gul_zebra skrev:Dels dominans men så är råttjejer så snälla att de faktiskt hjälper varann att onanera också
näe,den finns en djurart som jag vet som har sex för just sexets skull..det är apor...men en specifik ras som jag syftar på..bara för det minna jag inte vad den "rasen" heter..men de tär apor som har sex-för just sexets skull..gul_zebra skrev:Nämnas bör att det görs när de löper - och jo, även djur har sex för sexets skull och inte bara för parning
Nikkis skrev:näe,den finns en djurart som jag vet som har sex för just sexets skull..det är apor...men en specifik ras som jag syftar på..bara för det minna jag inte vad den "rasen" heter..men de tär apor som har sex-för just sexets skull..
löpande hondjur blir ju "kåta" men inte alls på samma sätt el avsikter som för oss människor
wtf skrev:å delfiner kan vara homosexuella