Eguiterapeut !!?? Nån som kan svara på lite frågor??

M

mirona

Jag hade tänkt att söka denna utbildning nästa år 2008.. Är det nån som har gått den och jobbar med det på helt tid. Går det att ha det som hel tids jobb så man tjänar tillräkligt för att kunna överleva eller måste man ha ett jobb till och bara ha detta som extra knäck.. Finns det stor marknad ? Är det svårt att komma in på utbildningen vad är meriterande att ha med sig i bagaget så att säga,, Vore intressant att veta innan man satsar på detta då jag vill ha detta som mitt ända jobb tillslut,, :D

Sv: Eguiterapeut !!?? Nån som kan svara på lite frågor??

Japp det var den jag menade

Sv: Eguiterapeut !!?? Nån som kan svara på lite frågor??

Jag sökte två år, men kom inte in då jag var för ung?!(sa dim efter jag varit på andra intervjuvn)
Andra gången fick jag ruskigt dåligt bemötande, tanten i receptionen var otrevlig och ljög en hel del, Helmut hade mest ingen koll alls. Efter andra gången var jag glad att jag inte kom in:crazy:

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 149
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 713
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej igen! :o Jag behöver er hjälp. Kan man överleva ekonomiskt på att ha en kennel som ens enda sysselsättning? Jag har mycket att ta...
2
Svar
32
· Visningar
3 039
Senast: LaMagia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar