Egui Lex Exklusiv Diplomat

Santoxen

Trådstartare
Någon som känt och klämt på en bröstsele Exklusiv Diplomat från eguilex? Den verkar lite stabilare byggd än standard och hobby men fortfarande till ett överkomligt pris. Kan den passa till stor häst, för lättare tävling och allmän motionskörning?

Sv: Egui Lex Exklusiv Diplomat

rekommenderar den inte pga skakelhållarna. det är den gamla typen av snabbkopplingar som kan bli livsfarliga vid fel sorts skaklar.

för de pengarna får du många bra selar att välja mellan.

Bland annat idealselen från börjes, willabselen från hansbo och selar.se har fina selar till det priset.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: kma
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Hanna2021
·
Körning Kollar längtansfullt på mängder av vagns annonser varje dag och drömmer om en 4hjulig vagn:love:. Men ekonomin finns inte till det och...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka