Eget Trädgårdsforum?

Lupin

Trådstartare
Vet inte om jag lägger min fråga på rätt ställe, men jag försöker i alla fall! :)

Men är det inte dags att fixa ett eget Trädgårds (motsv) forum? Det är svårt att hålla rätt på och hitta alla de trädgårds/odlings/motsv-relaterade trådarna inne på Senior. Det verkar vara ganska många som skulle uppskatta ett sådant forum, istället för att behöva skriva rent allmänt på Senior. :bow:

Sv: Eget Trädgårdsforum?

Samtidigt som jag håller med om det som skrivs i den länkade tråden. Man skulle kunna göra en väldig massa underforum så är jag helt klart öppen för förslag.
Men det skall ganska mycket till innan jag skapar ett nytt forum. Dessutom krävs det förmodligen lite fler moderatorer för att sköta om det hela, och att hitta lämpliga sådana är inte det enklaste.

När det gäller Trädgårdsforum anser jag att det kommit upp många andra förslag som är betydligt sämre ;)
Vad man kan försöka tänka på är att försöka bredda forumen så mycket som möjligt utan att det blir för generellt.

I detta fall kanske ett förslag om ett Hem och trädgårdsforum vore bättre. Något som har både med pulandet i hem och trädgård samt design och liknande med tanke på möbler, rum och trädgård.
Ta nu inte detta som någon typ av löfte om något.
Tipsa dock gärna vidare runt detta och även om annat, en ha inte för höga förhoppningar.

Det tror jag kan vara en god idé. Det dräller i perioder av trådar om inredning, visa-ditt-hem, hur-ser-din-trädgård-ut, vad-för-gardiner, vad-för-växt, är-denna-giftig, vilka-tapeter-ska-vi-ha och liknande.

Ja en hem och trädgård forum kan nog vara en bra idé! :idea: Det finns ju även en hel del trådar på Förälder som handlar om inredning... ;)

Det är väl spännande med färger på spjälsängar? :p Skämt å sido så tycker jag faktiskt att ett sånt underforum skulle vara riktigt intressant! Själv hinner jagi nte med trädgårdstrådarna på senior, jag är bombäsker på att jag har svarit i en, men det visar sig vara någon helt annan osv.. Jag har en känsla av att jag har visat mitt växthus i ett antal trådar vid det här laget... :angel:

Ett hem,inrednings o trädgårdsforum vore helt underbart!
vi är nog rätt många hästintresserade som tycker sådant är kul.
En fördel emd ett sådant forum kan vara att det kan ev vara lättare att moderera:
Har svårt att tänka mig"ja,men GUD vad du är dum i huvudet som gillar rosa rosor!" :)

Kl

Jaaaaa!!! :idea:
Jag vill ha ett trädgårdsforum.
Då kan jag ju fråga om min Nattens Drottning och alla fula orkideér jag har hemma.
Plus tusen frågor till.
:D:D

AM

I detta fall kanske ett förslag om ett Hem och trädgårdsforum vore bättre. Något som har både med pulandet i hem och trädgård samt design och liknande med tanke på möbler, rum och trädgård.

Oh vilken bra idé!!! :bow: Självklart kan man samla hem, hus och trädgårdstrådar tillsammans! :idea:

Tror inte det blir så svårt att hitta moderator faktiskt. :angel: Som någon skrev, hur illa kan det gå i såna trådar? :D

Förra årets tråd i samma ämne kanske kan ge lite mer detaljer om ämnet (alltid bra med bakgrundsinfo inför en övertalningskampanj).

Men nu har det gått ett år till, fler och fler skriver om just hus/hem/trädgård och de trådarna druknar på Senior. :( Beslut tagna för ett år sedan måste ju gå att omvärdera. :) :banana:

:banana:Vilken superidé!!! Det vore jätteroligt att få allt sånt samlat på ett ställe!!! :bump:

Ja, det vore kalas! Hem & trädgårdsforum :bump: !

Det vore väldigt bra att ha en chans att hitta trådarna med trädgårdstema innan de rullat bak så långt som de snabbt gör på senior.

Ja, det vore kalas! Hem & trädgårdsforum :bump: !

Det vore väldigt bra att ha en chans att hitta trådarna med trädgårdstema innan de rullat bak så långt som de snabbt gör på senior.
ta hjälp av sökfunktionen så hittar du dom på en gång:idea:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 198
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka