Eget Trädgårdsforum?

Sv: Eget Trädgårdsforum?

Förstår inte..
Varför är du emot ett trädgårdsforum?? :confused:

Man kan väl prova och se?
Jag är inte en frekvent besökare av Senior då det ofta är trådar om bantning eller relations"grejor" och depp.
Även om jag är där och tittar ibland.
Om det skulle finnas ett "grönsaks-forum" så skulle jag i alla fall gå in där och titta lika ofta som jag är på Trav och Avel.

Vi har ju olika intressen..eller hur?
Att min tråd om Nattens Drottning hamnade på sida 8 på tre timmar är inte för att den kanske är ointressant utan för att dom som eventuellt kan svara inte kollar så långt bak.

Just denna trend fanns även på Avel då man frågade om en travhingst. Exakt så blev det. Sida 8 på tre timmar bland alla ridhästar.
Nu kan man lägga frågan på Trav och räkna att man även får svar.

AM

Det är inte säkert att det som diskuteras mest är det som är lämpligast att lyfta ut.
Ni får dock gärna komma med fler förslag på forum, likaså kan ni komma med förslag på forum ni vill ta bort.

Men en sex o relationsforum o ett hem,trädgåd inredning bord e väl kunna ligga som underforum?

Det är -nästan-så jag anmäler mig som moderator till hem o trädgård...
Sex och sånt är jag alldeles för pryd för...:)

HjulTanten-vilken inte alls kör Gunnarfjäsk just nu....

Men smart :idea: , för alla trådar heter ju något med "trädgård" såklart... *ironi*

Ni får dock gärna komma med fler förslag på forum, likaså kan ni komma med förslag på forum ni vill ta bort.

Då vädjar jag än en gång för ett slags Mjau eller annat bildforum på Katt:bow:

Eller, i andra hand, att moderatorerna slår ihop rena bildtrådar, många startar en ny tråd varje gång de själva råkar ha nya bilder.

Eller, i andra hand, att moderatorerna slår ihop rena bildtrådar, många startar en ny tråd varje gång de själva råkar ha nya bilder.

Bidrog direkt med tre katter till :angel: :D:D

AM

Fast gör det någonting då, egentligen? Jag menar Katt-forumet hör väl inte till ett av de mest aktiva forumen här på Bukefalos, så det är ju inte direkt så att icke-bildtrådarna åker flera sidor bakåt redan inom loppet av några timmar bara p.g.a. att det poppar upp nya bildtrådar hela tiden.
Tvärtom så verkar dygnsaktiviteten på Katt inte sträcka sig mycket längre än över en sida, så det är ju ingen större risk att man missar en intressant tråd även om man bara kikar in på Katt en gång/dag. Dessutom så är det ju de trådar som folk finner intressantast som hålls igång längst, d.v.s. finner folk en icke-bildtråd intressantast, så finns det ingen bildtråd i världen som kan sänka den tråden.
Så, jag ser inte riktigt problemet faktiskt?

Dock så kan jag visst tycka att det är bra med underforum i vissa fall, men tycker ändå att det skulle bli jätterörigt om alla forum plötsligt fick flera underforum.

Visst, det är möjligt att du har rätt. Men just nu ligger det sju bildtrådar på de två första sidorna och här finns väl inget annat "huvudforum" som tillåter så många likadana trådar.

Jag tycker bara att det är lite slött att aldrig nånsin kunna kolla om det redan finns en lämplig tråd utan reflexmässigt starta en egen.

Tack! Jag fortsätter hoppas på ett Hem och Trädgårds-forum. Gärna inom kort, för nu börjar säsongen snart. :angel: :banana:
Ja men du puffar ju upp tråden Årets trädgårdssäsong 2008 så det räcker väl med detta. Börja skriv där istället för att puffa :confused:

I detta fall kanske ett förslag om ett Hem och trädgårdsforum vore bättre. Något som har både med pulandet i hem och trädgård samt design och liknande med tanke på möbler, rum och trädgård.

Jag tycker att ett växtodlingsforum rent generellt skulle passa på buke både pga av att folk är intresserade av trädgård och pga av att väldigt många har frågor om tex vallodling etc.

Alltså jag skulle föredra att man inte blandar in hem och design utan håller sig till trädgård och generell växtodling.

/KT

Men varför stör du dig så mycket? :confused: Om du inte är intresserad själv, så behöver du väl inte bry dig? Tycker du låter grinigare än vanligt... :angel: ;)

Det finns ett eget forum för Datorer och t.o.m. ett för Hästspel. Varför skulle det vara konstigt med ett eget forum för Hem och Trädgård? :cool:

Men varför stör du dig så mycket? :confused: Om du inte är intresserad själv, så behöver du väl inte bry dig? Tycker du låter grinigare än vanligt... :angel: ;)
Det är Måndag :mad:

Det finns ett eget forum för Datorer och t.o.m. ett för Hästspel. Varför skulle det vara konstigt med ett eget forum för Hem och Trädgård? :cool:
Okej okej, då vill jag ha ett Sex relation o samlevnad forum och även Fordon o trafik forum :)

jag ställer mej i den bedjande kön om trädgårdsforum!!!!:bow::bow::bow: som det är nu får man ju leta ihäl sej på senior bland alla trådar om allt å inget....

Hur går det med funderingarna på ett eget forum för oss trädgårds och heminredningsfrälsta? *viftar med långa ögonfransar fulla av jord och ogräs och målarfärg* :)

Jag har precis föreslagit detta i en egen tråd här.
Ang trädgårds/hem-forum, så tycker jag att det vor väldigt bra!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 198
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka