Eget t-shirttryck

bananabambi

Trådstartare
Jag ska låta skicka efter en gravid-tröja. Men jag har idétorka på vad det ska stå, har redan en sedan förra graviditeten där det står BEBIS, så jag vill ha något riktigt annorlunda nu.

Har ni några fyndiga idéer?
 
Sv: Eget t-shirttryck

Måste det vara annolunda.
-Framtidsprojekt
-fortfarande tyst
-blivande oväsen
-väl förpackad

Jag kan hålla på hur länge som helst.
Vilken vinkling vill du ha?
 
Sv: Eget t-shirttryck

Varför inte: Allas älskling.
Om du vet könet så kan det ju stå lillebror eller lillasyster.
Gullunge. Kom ej på mer just nu.
 
Sv: Eget t-shirttryck

Skulle jag (gud förbude) bli gravid
"Den som rör, den dör"

Många har vittnat att folk av nåt mycket besynnerligt skäl plötsligt oinbjudet börjar klappa dem på magen. Alltså okända personer tex på bussen.
Jag hade fått vansinnesutbrott, även utan graviditetshormorner...
 
Sv: Eget t-shirttryck

Jag såg en häromdagen med ett stort frågetecken och texten "surprise" under, precis över magen...
 
Sv: Eget t-shirttryck

Du är ju kanon på detta! Jag vill ha alla dina förslag :crazy: Gärna med det temat att det kommer bli en hästbebis, om du kan komma på fler :D
 
Sv: Eget t-shirttryck

Har sett något som "Rör EJ! Bebis under tillverkning" eller något liknande. Det är verkligen jobbigt att folk vill klappa så mycket, när man liksom inte känner folk. De bara tar sig rätten att kliva in i ens privata lilla utrymme, så gör ju folk aldrig annars.
 
Sv: Eget t-shirttryck

Skulle jag (gud förbude) bli gravid
"Den som rör, den dör"

Många har vittnat att folk av nåt mycket besynnerligt skäl plötsligt oinbjudet börjar klappa dem på magen. Alltså okända personer tex på bussen.
Jag hade fått vansinnesutbrott, även utan graviditetshormorner...

Hände aldrig mig, däremot klappade ne del av mina elever gärna min mage men det var bara mysigt tyckte jag. Elevernas nyfikenhet, fascination och intresse över bebisen därinne. Mmmmmmmmmmm :love:
 
Sv: Eget t-shirttryck

Men det är lite självvalt då, när man tillåter det. Ytligt bekanta på stan klappar först magen, som om den vore ett eget väsen.

Dock kunde jag ofta låta vänner känna, speciellt när det sparkar. Det är en speciell känsla att känna en bebis röra sig därinne, och alla mina vänner är barnlösa så de var väldigt fashinerade :D
 
Sv: Eget t-shirttryck

Men det är lite självvalt då, när man tillåter det. Ytligt bekanta på stan klappar först magen, som om den vore ett eget väsen.

Dock kunde jag ofta låta vänner känna, speciellt när det sparkar. Det är en speciell känsla att känna en bebis röra sig därinne, och alla mina vänner är barnlösa så de var väldigt fashinerade :D

Visst är det självvalt, jag tillät det definitivt men okända på stan rörde aldrig min mage även om jag inte hade slagit till dem.
 
Sv: Eget t-shirttryck

"Det är inte korven man blir tjock av. Det är såsen."
 
Sv: Eget t-shirttryck

Ja, jag har busat med skruven!

:D :D :D

Det uttrycket var det många år sedan jag hörde!!! Väcker starka minnen :angel: Strax efter studenten varjag tillsammans med en sjöman (!) som pratade om "busa med skruven" flera ggr dagligen. :o Vill minnas att "via strutarna" också var ett populärt uttryck *suck*

Lite utanför tråden, men men... ;)
 
Sv: Eget t-shirttryck

Jag tänkte beställa en tröja med texten "youngrider" på förut. men de blev aldrig av.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 406
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 773
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 684
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp