Egerländer -Anart

Kilroy

Trådstartare
Jag har nyligen köpt en vallack efter Egerlänger - Anart och det är två hingstar som jag inte har koll på alls. Jag skulle bli väldigt glad om någon har uppgifter om deras exteriör- och brukprovspoäng, ev tävlingsmeriter och avkommor.

Sv: Egerländer -Anart

Anart tävlades i svår hoppning med Peter Eriksson! I aveln lämnade han sonen Stanford, som dog förra året, 23 år gammal och elitpremierad. Han är också bl a morfar till hingsten Artist som även han tävlats i svår (internationell) hoppning av Peter Eriksson.

Egerländeravkommer har jag träffat ett antal. De har varit mycket trevliga. Har info om Egerländer hemma som jag kan lägga till senare om inte någon annan, t.e.x Görel :D , hinner före.

Egerländer f. 1976 i Tyskland. Mbr, stj 166cm Imp. till Sverige 1989
E. Ecuador xx
UE. Saloniki

89788=40p som 14 åring
Han har en avkomma som är placerad i svår dressyr i Tyskland och 10 st i svår hoppning. I Sverige har han några som är placerad upp till 1,30 denna info kommer från 2000.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 841
Senast: Lavinia
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Lillefrun
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 406
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 856
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka