Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har nyligen köpt en vallack efter Egerlänger - Anart och det är två hingstar som jag inte har koll på alls. Jag skulle bli väldigt glad om någon har uppgifter om deras exteriör- och brukprovspoäng, ev tävlingsmeriter och avkommor.
Anart tävlades i svår hoppning med Peter Eriksson! I aveln lämnade han sonen Stanford, som dog förra året, 23 år gammal och elitpremierad. Han är också bl a morfar till hingsten Artist som även han tävlats i svår (internationell) hoppning av Peter Eriksson.
Egerländeravkommer har jag träffat ett antal. De har varit mycket trevliga. Har info om Egerländer hemma som jag kan lägga till senare om inte någon annan, t.e.x Görel , hinner före.
Egerländer f. 1976 i Tyskland. Mbr, stj 166cm Imp. till Sverige 1989
E. Ecuador xx
UE. Saloniki
89788=40p som 14 åring
Han har en avkomma som är placerad i svår dressyr i Tyskland och 10 st i svår hoppning. I Sverige har han några som är placerad upp till 1,30 denna info kommer från 2000.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.