Egendesignat galoppträns?

the_connemara

Trådstartare
Finns det? Alltså sådant nylon/plastträns där man kan bestämma färger själv? Typ som man kan designa säkerhetsvästar, hjälmöverdrag, schabrak o liknande.

Sv: Egendesignat galoppträns?

Jag sysslar inte med galopp men har för mig att p*nnyprakt har nylonträns man kan designa själv med färger/mönster :D

De finns i alla möjliga och omöjliga färger. Vissa är även tvåfärgade.

Menade du detta: http://ponnyprakt.se/product_info.php?cPath=131_185_186&products_id=110

Isf var jag otydlig, eller rättare sagt jag vet inte vad det heter :D Jag vill ha ett sådant plastöverdraget träns som man bara kan dra av med vatten/slita på när det regnar.

Ang färgen så vill jag ha en "huvudfärg", en färg på foder på pannband/nosgrimma och gummit på tyglarna och en tredje på alla söljor på träns/tyglar och ev irländsk martingal (är det krav på någon martingal vid aktiveter med ridhästar?).

Hör du, ha inte för brått. Det kanske ligger en försenad julklapp någonstans! Men du får gärna säga vilka fäger du önskar dig (men har haft en liten aning tror jag)... *ler*
Mvh. Bowman

Kolla distansritt.se , de har färgade plastträns men jag vet inte om man kan beställa egna färger.

Deras specialitet är ju distans men jag tror att du kan mejla dem och beskriva hur du vill ha tränset och så gör de det åt dig enligt specifikation. De håller inga lager utan gör allt på beställning, så det borde inte vara något problem.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 531
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 128
Senast: Skye
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 986
Senast: Hedinn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 410
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar