Hejhej. Jag är en 14 årig tjej och min största dröm i livet är en egen häst. Jag har ridit på ridskola i tre år och jag har hjälpt till med mina kusiners hästar så länge jag kan minnas. Om vi skulle köpa häst så skulle den bo hos min pappa för vi bor på en gammal hästgård med lösdrift. Pappa är dock inte jättekunnig men intresserad och kan en del. (Vi skulle hyra ut stallplatser)
Vi är medvetna om att ha häst kostar en hel del. Jag undrar om ni tror att det är omöjligt och korkat av oss att skaffa häst eftersom att vi inte kan så mycket. Jag tänker främst på att kunna se om en häst är skadad och sådant. Jag har ju varit med om att mina kusiners hästar skadat sig och haft kolik men är osäker på om det räcker.
Är det möjligt att min dröm går att upfylla?
/Lo
Vi är medvetna om att ha häst kostar en hel del. Jag undrar om ni tror att det är omöjligt och korkat av oss att skaffa häst eftersom att vi inte kan så mycket. Jag tänker främst på att kunna se om en häst är skadad och sådant. Jag har ju varit med om att mina kusiners hästar skadat sig och haft kolik men är osäker på om det räcker.
Är det möjligt att min dröm går att upfylla?
/Lo