Efterlysning!! Tråden om skendräktighet från 2003?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Iglatjarn
  • Startdatum Startdatum
I

Iglatjarn

Visst var det någon som blev "helblåst" av sitt sto? Jag tror det var förra året, eller kanke året innan, minns inte riktigt. Jag har sökt som en liten blå :cool: men hittar inte tråden. Den var lång iallafall. :confused:

Känner någon sig träffad??

Sv: Efterlysning!! Tråden om skendräktighet från 2003?

Japp jag!

Mitt sto betäcktes 2003 för ett föl 2004...

dräktig på 18 dygn...resorberade någon gång under tidens gång, men kroppen stannade upp i ett skendräktighetsstadium som följde dräktighetsgången alla tecken.

Hon blev tjock,fick mjölk och små vaxproppar...hade värkar och genomgick flera "fölningsnätter" med fullt krystande.

Men det var bara hormonerna som spelade spratt och antagligen satte det igång än värre när jag började göra allt efter den vanliga "inför föl rutinen" som stoet kände igen.

:bow: :bow: :bow:

Jag skulle vilja läsa tråden från början i "utbildningssyfte". Jag tycker aldrig stona beter sog som regelboken säger, utan de verkliga tecknen är dom som gäller för mig...
Vet du hur man plockar fram den? Kan du söka på dina egna inlägg? Har ett mycket skumt sto här hemma nämligen som jag hoppas inte är dräktig men hon beter sig som om hon vore det... :crazy:

Tror den tråden är så gammal att den verkar ha försvunnit på något vis....

Ta ut en veterinär och kolla...det är det enda säkra!De kan bara känna på henne...

Du vet väl att efterlysningar ska ligga under anonserna?? ;) :p

Prova att kolla crazys inlägg längre tillbaka så kanske du hittar det. Vet att hon skrev en del om detta i föl tråden från förra året, och d4en tråden var nålad länge.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 961
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 303
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar