Efterlyser SJ radiosketch

canine

Trådstartare
Jag letar efter en radiosketch på kanske ca 10 min, som jag tror gjordes av P3 för något år sedan. Det handlar om/driver med SJ's förseningar/tågstopp och var väldigt rolig. Det är en som jobbar på tåget som talar ut meddelanden efter varandra.

Är det någon som minns den här och har någon länk? :bump: jag har letat men inte lyckats hitta den, annars kan det vara så att den är borttagen kanske O_o

Inte den tyvärr :/ . Den var utan video till och enbart en person som pratar. En mening var något i stil med "Drickfontänen i vagn 5 är en hägring, jag upprepar en hägring", jättedåligt beskrivet detta men hoppas någon känner igen det är värt ett försök !! :)

Inte den tyvärr :/ . Den var utan video till och enbart en person som pratar. En mening var något i stil med "Drickfontänen i vagn 5 är en hägring, jag upprepar en hägring", jättedåligt beskrivet detta men hoppas någon känner igen det är värt ett försök !! :)

Tror det kan vara från tankesmedjan?

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 709
Senast: Imna
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 734
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 536
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka