Efterlyser bett

Tussemaja

Trådstartare
Jag har ett bett med ledade skänklar där mundelen är hel och svagt böjd utefter hela mundelen om ni förstår. Alltså ingen markerad port. Kommer absolut inte ihåg vart jag hittat det här bettet. Det är himla bra å jag skulle vilja ha tag i ett till, Nån som vet vad jag menar och vart man kan hitta...?

Sv: Efterlyser bett

Nej, det är ingen port på bettet jag söker. I stället är hela mundelen svagt böjd.

Sv: Efterlyser bett

Just precis! Nu fick jag tag i under kvällen så det har fixat sig. Men dom är inte så vanliga dom här betten va? Sällan man ser dom... Min oldboy vägrar ta nåt annat i sin mun, han älskar det!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 878
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 641
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka