Efter badet fnatt spinoff..

Sv: Efter badet fnatt spinoff..

Det där skulle jag kalla en lugn och sansad motioneringsrunda ;) Min vovve brukar kuta omkring i 180 i små, små cirklar när han tycker att livet blir tråkigt. Oftast när vi är ute på promenad och matte tycker att vi ska öva på att gå ordentligt, eller när det ska utställningstränas. Ska försöka fånga det på film någon gång, det ser verkligen heltokigt ut. Efter badet är han faktiskt alltid lugn. Han har väl fullt upp med att tycka synd om sig själv så han hinner inte rusa omkring :D

Mjaa... Kanske. Men jag tycker inte att han verkar stressad. Oftast går han så snällt brevid mig både i koppel och utan och efter sina rundor så brukar han komma tillbaka, viftandes på svansen för att sedan göra som jag bett honom. Hunden mycket pigg och glad och älskar att busa.

Men nu kanske jag ska sluta kapa tråden :)

haha vad söt han är =) Ser roligt ut när han hoppar och försöker skaka av sig vattnet samtidigt haha.
Min får också fnatt men har det inte på band än. Ska fixa.

hehe förväntade mig att se en pudel på ditt klipp :p
din övertext lurar en :p

Jodå nog har jag också en sådan (slh. fox) och då är det full fräs upp i sängen, rulla runt, ner och in i vardagsrummet, upp i soffan, högt hopp över ryggstödet och ut i hallen igen osv. :D Det finns inte en chans att man hinner fånga det på bild eller film, om man filmar lär man väl bara se ett vitt streck då och då ;)

Jodå nog har jag också en sådan (slh. fox) och då är det full fräs upp i sängen, rulla runt, ner och in i vardagsrummet, upp i soffan, högt hopp över ryggstödet och ut i hallen igen osv. :D Det finns inte en chans att man hinner fånga det på bild eller film, om man filmar lär man väl bara se ett vitt streck då och då ;)

Du får prova i alla fall :angel:

In med hunden i badet och ha kameran redo när den är färdig ;)

Din hund är lugn jämfört med min när han badat ;)
Han far runt som en dåre i hela huset och sängen och skäller och gnuffar och snurra runt och vet inte vart han ska ta vägen

Film/bildbevis :D

Inomhus går det inte att ha 50 cm hög fnattig nybadad jämte, då skulle huset se ut som ett dränkt bombnedslag ju :eek:

Föredrar att de får rusa av sig ute ;)

Film/bildbevis :D

Inomhus går det inte att ha 50 cm hög fnattig nybadad jämte, då skulle huset se ut som ett dränkt bombnedslag ju :eek:

Föredrar att de får rusa av sig ute ;)

Hmm.. ska stå 60 cm :rofl:

Har ju inte någon dvärgvariant precis :D

Jag lovar, jag ska testa någon gång :D Om jag placerar mig i dörröppningen till köket så kanske jag lyckas få med en glimt av honom :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 962
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 251
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka