Edinburgh EM

Sv: Edinburgh EM

Tog ett tag innan jag förstod att du menade JEM i Thirlestane...som jag antar ligger i Edinburgh då? :cool:

Någon som hittar något som liknar start- eller resultatlistor? Det ska ha börjat med dressyren idag, men jag hittar då inget på hemsidan. :mad:

Här är länken som jag har, kanske finns någon annan... http://www.thirlestane.org/

Fanny hade 53 i dressyren iaf och var nöjd, mer vet jag inte...

de va bra gjort, håller tummarna för alla. Sen är de ju även ponny Nm i helgen för att tala om mästerskap

Ludde och Thelma 59. Maria rider snart. Kul för Fanny att få en bra dressyr, synd att inte Oskar fick till det lika fint som vanligt. Svante var visst lite stark...

Någon som vet hur man kan se en hel resultatlista? Eller den kanske inte kommer upp förrän alla har ridit... Nu kan jag bara söka på en person & se just det resultatet, inte alla som är klara. Krånglig sida tycker jag...

Maria hade 50,5 och ligger vad jag kan se på 25:e plats med det. Hittar ingen lagsammanställning över huvudtaget på sidan som är :o generande rörig för ett EM:o

Maria hade 50,5 och ligger vad jag kan se på 25:e plats med det. Hittar ingen lagsammanställning över huvudtaget på sidan som är :o generande rörig för ett EM:o

Då är det ju inte så bra egentligen.... Vi kan ju inte ha bästa svensk efter dressyren på 25 plats! :p

Vi får hoppas att dom rider upp sig i terrängen :banana:

Efter terrängen ligger Maria 24e (2,8 tidsfel), Ludde 37a (felfri, inom tiden), Fanny 42a (8,4 tidsfel) och Oskar 67e (40 straff på hinder + tidsfel).

28 st av typ 78 som har hinderfel/är uteslutna i terrängen

Svenska laget ligger 7a, Storbritannien leder med Tyskland som tvåa

Håller tummarna inför vet.bes och hoppning :banana:

Efter terrängen ligger Maria 24e (2,8 tidsfel), Ludde 37a (felfri, inom tiden), Fanny 42a (8,4 tidsfel) och Oskar 67e (40 straff på hinder + tidsfel).
28 st av typ 78 som har hinderfel/är uteslutna i terrängen
Svenska laget ligger 7a, Storbritannien leder med Tyskland som tvåa

Det är väl bara att konstatera att Engelsmännen är överlägsna. Även om ngn av de 3 bästa i laget vägrar ut sej eller trillar av så har de en fjärde i laget... som ligger bra till. Laget 20 straff före 2:an. Det skiljer också 20 straff mellan 3:an och 7:an.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det var ett framgångsrikt mästerskap för mounted games-ryttarna på EM i La Motte, Frankrike, förra helgen.
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 2025 är ett mellanår sett till mästerskap inom ridsporten - inget OS eller VM väntar i de största grenarna. Istället är det EM som är...
Svar
0
· Visningar
55
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
104
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Utmaningarna för Interantionella Ridsportförbundet med att hitta arrangörer till stora mästerskap fortsätter. Nu lämnar en av nästa års...
Svar
0
· Visningar
119
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Ringkota, operation!?