Dvd med mer än en inspelningsmöjlighet?

Tarnin

Trådstartare
Jag har nyligen flyttat till lägenhet, efter att tidigare haft boxer med hårddisk.
Den spelade bla in två program samtidigt.
Jag saknar den väldigt mycket, och undrar, om och vilken apparat som har två eller fler inspelningar samtidigt på hårddisken.

Jag har letat runt på nätet, men hittar antingen dvd med bara en inspelning, eller så spelar den in på skiva, eller båda. Finns det dvd med den här funktionen?
Här i lägenheten har jag Canal Digital, men är för tillfället inte intresserad av deras boxer, klarar mig bra med det vanliga kanalutbudet.
 
Sv: Dvd med mer än en inspelningsmöjlighet?

två tv-kort i datorn löser biffen :p

nej men allvarligt.. jag vet inte om det finns någon inspelningskälla som tar två kanaler samtidigt, och frågan är om det verkligen är så nödvändigt? med dagens tv3play, tv4play, svt-play osv..

inte för att det löser ditt problem, men så ofta kan det ju inte vara du vill/behöver spela in två program exakt samtidigt? det mesta finns på internet idag... speciellt om du nöjer dig med de vanliga "standardkanalerna".. så du kan ju enkelt blippa upp på datorn och titta på ett program du missat, de program jag brukar titta på, på tvapparaten finns på tv-play tjänsterna.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dvd med mer än en inspelningsmöjlighet?

sökte lite.. hittade lite olika.

ex 1, kan spela in 2 och visa ett tredje.. det fungerar på det marksända nätet således torde det fungera då jag antar att du har kabeltv och bara en antenn rakt in.

sagem DVR6280

..

ex 2

Maximum T-8000 CX-CI PVR

väldigt god kritik, dock ingen billig historia.
 
Sv: Dvd med mer än en inspelningsmöjlighet?

Tack för infon , men de går väl på boxer. Jag har Canaldigital nu, jag har 18-19 fria kanaler, ingår i hyran. Vi lät göra mätningar i antennuttaget när vi flyttade hit, och det går inte att ha boxer.

Jag vill ha samma funktion som med min gamla boxer, jag blev bortskämd med den. :angel:
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 243
Senast: Ajda
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 614
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 132
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 294
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp