Duschlist /sarg

Charlotte1975

Trådstartare
Jag letar efter en duschlist i plast som förrut var vanligt att man hade på plastgolv i dusch utrymmen. Ska användas i stallet, men det verkar inte vara så vanliga längre. Någon som vet var man kan hitta dessa ? Gärna bild…

Sv: Duschlist /sarg

Biltema har en mjuk plastlist till duschar... Vet inte om det funkar så bra, men den är billig! :) Borde finnas bild på deras hemsida.

Sv: Duschlist /sarg

Då ska jag kolla där. Tack.
Den måste vara i plast/gummi då den ska sitta i nederkant på en hästbox som ligger bredvid en spolspilta för att förhindra att det kommer in vatten..

Liknande trådar

Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 668
Senast: sthu
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
349
Senast: cili
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar