Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också samsung och det där kom upp på min telefon också imorse Kunde inte heller trycka på det. Konstigt att det hände för dig medJag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
Hm. Skumt.Jag har också samsung och det där kom upp på min telefon också imorse Kunde inte heller trycka på det. Konstigt att det hände för dig med
+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:Jag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
Inte jag heller, har aldrig haft något sådant innan heller. Borde man inte aktivera om man vill kunna se telefonen? Lite "storebror ser dig" varning på detta. Undrar om det hänt fler?Hm. Skumt.
Jag gick in hos Samsung via datorn nu och konstaterade att jag kan se var mina telefoner är och om de är uppkopplade etc. Och då kom det upp en liknande avisering i telefonen. Men jag gjorde ju inte det imorse.
Precis så stod det!+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1
Inget mer. När jag klickade på den försvann den bara. Jag har aldrig använt den funktionen, visste inte ens att jag hade den! Kanske något test som pågår hos Samsung och som gick lite snett?
Just det! stod 1 för mig med!+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1
Inget mer. När jag klickade på den försvann den bara. Jag har aldrig använt den funktionen, visste inte ens att jag hade den! Kanske något test som pågår hos Samsung och som gick lite snett?
Precis så stod det!
Jajemen, det har hänt fler! Typ, alla! https://www.theverge.com/2020/2/20/21145130/samsung-find-my-mobile-app-1-notification-galaxyJust det! stod 1 för mig med!
Jo googlade på det nu och såg det också. Men samsung själva har inte gått ut med något officiellt ännu om det. Blir intressant och höra vad de sägerJajemen, det har hänt fler! Typ, alla! https://www.theverge.com/2020/2/20/21145130/samsung-find-my-mobile-app-1-notification-galaxy
Det fanns ammor på barnhusen. Då var det kvinnor som själva fött barn där, och som då slapp betala avgiften för att lämna in sitt eget barn om de under en tid ställde upp som amma till andra barn på barnhuset.Ammor, förr använde ju särskilt de rika väldigt ofta ammor. Men vilka blev ammor? de måste ju ha fått barn för att ha bröstmjölk. Var det kvinnor som fått dödfödda barn eller barn som dött som blev ammor?
Nej.Fråga. Vet folk i södra Sverige vad "ovanavatten" är? Och vad är rätt uttryck på vanlig svenska?
Jag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
Jag har också samsung och det där kom upp på min telefon också imorse Kunde inte heller trycka på det. Konstigt att det hände för dig med
Kom på min också. Men jag tycker dessutom att det har hänt mig förr?? Dock är jag rätt obrydd över sådant här, och glömde det lika snabbt igen tills jag såg vad ni hade skrivit .+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1
Näpp, aldrig hört. Vad betyder det?Fråga. Vet folk i södra Sverige vad "ovanavatten" är? Och vad är rätt uttryck på vanlig svenska?
Bor precis söder om Dalälven och aldrig hört talas om.Fråga. Vet folk i södra Sverige vad "ovanavatten" är? Och vad är rätt uttryck på vanlig svenska?
Nej.
Ingen aning.
Näpp, aldrig hört. Vad betyder det?
När det är vatten ovanpå isen på tex sjöar. Isen är tjock och bär för att gå på/köra skoter men det är typ en sjö ovanpå.Bor precis söder om Dalälven och aldrig hört talas om.
Googlade ovanavatten och det gick inte att hitta.Bor precis söder om Dalälven och aldrig hört talas om.
Det är definitivt bondska! Men vad heter det "på riktigt"?Googlade ovanavatten och det gick inte att hitta.
Eftersom google kan hitta även det mest obskyra så torde det vara väldigt lokalt?