Dubbla nosgrimmor ?

Sv: Dubbla nosgrimmor ?

Ja, det får man. Här är tex pullar + engelsk
8425910.jpg

Själv skulle jag väl föredra att göra en utredning på "problemet" ist för att täppa till. Men jag känner ju inte din häst.

Snyggt..:smirk:

Asså har oxå funderat på varför har man remont och achen...

varför har min inte bara remont då liksom,,,.

*kl*
skulle kunna tänka mej ha dubbla nosgrimmor. rider nu bara med remont och har inga problem utan skulle då bara ha en engelsk som satt löst för att få hans gigantiska huvud att se lite mindre ut då bara en remont ger motsatt utseende tycker jag :p

*kl*
rider nu bara med remont och har inga problem utan skulle då bara ha en engelsk som satt löst för att få hans gigantiska huvud att se lite mindre ut

Släng en säck över huvudet på pållen, så slipper du det problemet :smirk:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 905
Senast: SiZo
·
Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Pegasus63
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar