Dubbelbur VW Touran

Tualma

Trådstartare
Finns här någon som har erfarenhet av dubbelbur i VW Touran 2009 (gen. 1)?
Jag ska bli med daghund nämligen. När jag googlar hittar jag inte så mycket, men den är ju rymlig, så det borde ju finnas några att välja på väl? Buren ska rymma en liten hund och en mellanstor.
Jag erkänner. Jag har inte kommit ihåg att ta måtten än. Får ta och göra det i helgen...

Även Mim-burarna har en sida där man kan kolla vilka burar som passar till ens bil. Kanske finns för fler burtillverkare?
Tack för påminnelsen! För jag har en MIM-enkelbur nu. Jag köpte den via en hemsida med flera olika burar och möjlighet att knappa in sin bilmodell. Där fanns inte någon dubbelbur med för min bilmodell. Men när jag läst ditt inlägg gick jag in på MIM:s egen hemsida och där fanns mediumvarianten med för min bil. Dock så den är ju inte gratis precis. Jag ska se om jag hittar motsvarande för andra tillverkare. Men de känns väldigt trygga och bra, MIM-burarna och jag är väldigt nöjd med nuvarande.
Jag har fått överta en dubbelbur som tyvärr inte passar i min bil, men jag har hört mig för hos en svets-och smidesfirma som eventuellt kan bygga om den. Vi får väl se efter kostnadsförslaget om det blir en gammal ombyggd bur eller en ny till slut...

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Det ständiga dilemmat i mitt liv; att få plats med alla hundar i bilen. Vad har ni för bilar? Vad har ni för hundar? Hur har ni inrett...
2
Svar
26
· Visningar
3 205
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 501
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte

Hästrelaterat