Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar ju så. Enligt de tidningar jag läst somnade hon in i eftermiddags.Alltså HM måste ju dött knall fall? Visst hon hade ju uppnått en viss ålder men hon skakade ju hand med nya premiärministern i förrgår?! Jag har ändå sett en hel del personer dö av ålderdom och såhär snabbt blir man inte döende ala ligger i en säng och rosslar sina sista andetag. Tänker att Bettan måste fått en hjärtattack/stroke eller liknande? Gissningsvis var hon redan borta när släkten åkte dit. Iofs mkt skönt att hon slapp dö den "långsamma utdragna döden"
I och med att hon var kvar på slottet i Skottland så visste de nog att det inte fanns något att göra med mer avancerad vård.Alltså HM måste ju dött knall fall? Visst hon hade ju uppnått en viss ålder men hon skakade ju hand med nya premiärministern i förrgår?! Jag har ändå sett en hel del personer dö av ålderdom och såhär snabbt blir man inte döende ala ligger i en säng och rosslar sina sista andetag. Tänker att Bettan måste fått en hjärtattack/stroke eller liknande? Gissningsvis var hon redan borta när släkten åkte dit. Iofs mkt skönt att hon slapp dö den "långsamma utdragna döden"
I och med att hon var kvar på slottet i Skottland så visste de nog att det inte fanns något att göra med mer avancerad vård.
Det var helt rätt för henne att inte ha någon period som "pensionär efter avslutad aktiv tjänst".
På något vis symboliskt att det sista hon gjorde var att utnämna en ny ledare. Men vilken uppgift att börja med att hantera landssorg och kunglig begravning.
Håller med, gissar på stroke.Jag tror inte att hon var ”sjuk” mer än gammal. Hon har ju varit lite krasslig senaste året. Men ngt måste tillstött efter tisdagen
Läste rykten om fall?Jag tror inte att hon var ”sjuk” mer än gammal. Hon har ju varit lite krasslig senaste året. Men ngt måste tillstött efter tisdagen
Älskade den!Känns som en ovanligt bra kväll att påbörja denna serie, som jag i flera år har har sagt att jag ska se. Det här var tydligen den spark i baken jag behövde!
Visa bifogad fil 99718
Håller med. Det jag menade var att "det som tillstötte" var nog var klart hur det skulle sluta.Jag tror inte att hon var ”sjuk” mer än gammal. Hon har ju varit lite krasslig senaste året. Men ngt måste tillstött efter tisdagen
SNÄLLA säg till om du vill diskutera serien sen!Känns som en ovanligt bra kväll att påbörja denna serie, som jag i flera år har har sagt att jag ska se. Det här var tydligen den spark i baken jag behövde!
Visa bifogad fil 99718
Känns som en ovanligt bra kväll att påbörja denna serie, som jag i flera år har har sagt att jag ska se. Det här var tydligen den spark i baken jag behövde!
Visa bifogad fil 99718
I mitt tycke är inte 96 år för tidigt. Då är man mer än väl "tillåten" att gå.Nu brinner mig telefon upp. Måste stänga av den! Ringer/får notiser oavbrutet
Visa bifogad fil 99715
Håller med dig.Hon var en cool tant, och att sluta på det sättet som hon gjorde skulle jag gärna göra. Hög ålder, aktiv in i det sista, familjen runt sig när hon släppte taget
I mitt tycke är inte 96 år för tidigt. Då är man mer än väl "tillåten" att gå.