LadyCovergirl
Trådstartare
Maten var god. Nu funderar jag på hur nervös jag ska vara gällande drottning Elizabeth II
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maten var god. Nu funderar jag på hur nervös jag ska vara gällande drottning Elizabeth II
Jag får nog åka till London i sorgekläder är jag räddMaten var god. Nu funderar jag på hur nervös jag ska vara gällande drottning Elizabeth II
Jag väntar mig att det snart kommer ett pressmeddelande..Lite dålig magkänsla där
Känns som hon nog lämnar vår tid här tyvärrMaten var god. Nu funderar jag på hur nervös jag ska vara gällande drottning Elizabeth II
Tänker detsamma. Jag är inte rojalist men jag gillar henne verkligen och blir orolig av nyheterna om henne.Maten var god. Nu funderar jag på hur nervös jag ska vara gällande drottning Elizabeth II
Har ännu inte sett exakt vad det gäller, men känner likadant. Ska läsa nu.Tänker detsamma. Jag är inte rojalist men jag gillar henne verkligen och blir orolig av nyheterna om henne.
Vilket nummer får Charles när han efterträder sin mamma? Det har väl inte funnits någon Charles/Karl sedan Karl II?
Sant, det kan bli Philip, Arthur eller George också.Det är ju inte heller säkert att han väljer att använda just Charles.
Även jag känner mig förvånansvärt nedstämd av nyheterna, även om jag egentligen är emot i princip allt som rojalismen står för. Jag tycker illa om många i hennes omgivning, men just Elizabeth II har jag alltid haft respekt för och tyckt att hon är förbannat cool ändå.
Här i Skottland spekuleras det att hon redan gått bort, att de inte skulle skicka ut pressmeddelanden av den här typen annars, men det är naturligtvis bara spekulationer. Särskilt hoppfullt verkar det ju inte vara, oavsett.
Jag blev glad när jag såg henne ta emot nya premiärministern härom dagen, att hon var på benen.Även jag känner mig förvånansvärt nedstämd av nyheterna, även om jag egentligen är emot i princip allt som rojalismen står för. Jag tycker illa om många i hennes omgivning, men just Elizabeth II har jag alltid haft respekt för och tyckt att hon är förbannat cool ändå.
Här i Skottland spekuleras det att hon redan gått bort, att de inte skulle skicka ut pressmeddelanden av den här typen annars, men det är naturligtvis bara spekulationer. Särskilt hoppfullt verkar det ju inte vara, oavsett.
För att det finns en extremt rigid och noga utarbetad procedur för hur det ska gå till när statsöverhuvudet för många olika länder över hela världen har gått bort.Varför skulle man i så fall inte meddela om hennes bortgång enligt dem?
Ja men varför skulle man inte sätta igång med den då?För att det finns en extremt rigid och noga utarbetad procedur för hur det ska gå till när statsöverhuvudet för många olika länder över hela världen har gått bort.
Tänker att man behöver sätta in alla förberedelser, och att hennes familj får möjlighet att ta avsked i lugn och ro innan resten av världen invaderar.Varför skulle man i så fall inte meddela om hennes bortgång enligt dem?
Det har man i så fall gjort direkt, första eller andra steget är inte att basunera ut det bara.Ja men varför skulle man inte sätta igång med den då?
Ja kanske.Tänker att man behöver sätta in alla förberedelser, och att hennes familj får möjlighet att ta avsked i lugn och ro innan resten av världen invaderar.