Nej, jag förstod bara inte det roliga i att fråga om saker på barnavdelningen inte är små. Tänkte att jag kanske läste fel, men nu har jag läst tre gånger...
Förlåt, det är bara jag som tramsar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag förstod bara inte det roliga i att fråga om saker på barnavdelningen inte är små. Tänkte att jag kanske läste fel, men nu har jag läst tre gånger...
@Thaliaste Då kan man nog googla på fuskpolo/fuskkrage/fuskolle i fleece t ex men ingen av dessa kommer att hålla halsen lika torr och varm som ull vid ansträngande aktiviteter och inte vet jag om de torkar fortare heller.
Förlåt, det är bara jag som tramsar
Haha, okej då kan jag lägga mig ikväll utan att känna mig dum då
Jag använder inte ull-produkter så mycket runt hals och huvud, för jag har fått för mig att det kliar så mycket? (jag minns det så från 80-talet iaf ), men jag kanske är fördomsfull? Är ull väldigt varmt? Helst skulle jag dessutom vilja ha några stycken som bara är att slänga i tvättmaskinen efter ett träningspass, som med övriga träningskläder, men är de riktigt bra så kanske jag kan stå och handtvätta dem. Men helst inte...
GeKås har de allra bästa! Höga, tajta och mjuka, sitter på plats under allt. Har typ ett dussin. Fuskpolo heter det för mig
Säger bara "ull-program"Helst skulle jag dessutom vilja ha några stycken som bara är att slänga i tvättmaskinen efter ett träningspass,
Meh? Jag googlade nyss och fick endast upp såna som det fanns bild på. Nu då jag googlar ser jag vad du ser: stickade konstiga kragar. Konstigt
Stadium har halsskydd som kallas neckwarmer.
Kollar jag på Reima så heter de halsvärmare. http://www.reimashop.se/Kategorier/Reima/Tillbehör/Halsvärmare/c/2401
det beror på storleken på själva ull håren tror jag jag har underställ i merinoull som är helt ok, tydligen från typ armhåls ull det ska visst vara väldigt smala ull strån
det beror på storleken på själva ull håren tror jag jag har underställ i merinoull som är helt ok, tydligen från typ armhåls ull det ska visst vara väldigt smala ull strån
Jag trodde att det plagget hette olle. (Har en irrationell aversion mot dem så har aldrig stött på benämningsproblemet.)
Prova skulle jag säga! En del ullprodukter kliar, men många gör det inte! Mitt underställ i ull skulle jag kunna bo i! Helt underbart! Och jag ska nog ta och beställa den där halskragen från engelsons, jag brukar använda en från BoT i vanliga fall men jag skulle vilja ha en som inte blir kall när den blir blöt. Ullen står emot smuts relativt bra och det kanske räcker med att skölja upp den ibland?Jag använder inte ull-produkter så mycket runt hals och huvud, för jag har fått för mig att det kliar så mycket? (jag minns det så från 80-talet iaf ), men jag kanske är fördomsfull? Är ull väldigt varmt? Helst skulle jag dessutom vilja ha några stycken som bara är att slänga i tvättmaskinen efter ett träningspass, som med övriga träningskläder, men är de riktigt bra så kanske jag kan stå och handtvätta dem. Men helst inte...