Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser inte behovet av att dricka kaffe. Jag drack kaffe redan som liten. Inte mycket, men en halv kopp när mina föräldrar drack efter maten typ. I perioder dricker jag mer kaffe än annat, men tyvärr funkar min mage inte med kaffe just nu. Blir helt illamående och spyfärdig. Så numer tackar jag ofta nej till kaffe just eftersom min mage inte pallar det. Det är ingen som säger någonting om det.Hur lär man sig? Jag börjar komma upp i åldern att det börjar bli lite smått pinsamt att inte dricka kaffe. Men när jag testat så tycker jag att det är vidrigt, får kväljningar! Ni som dricker kaffe, tyckte ni verkligen att det smakade bra från första början? Är det något man kan lära sig? Det skulle ju vara praktiskt att kunna dricka , plus att det ju är bra att kunna pigga upp sig om man är trött.![]()
Hur lär man sig? Jag börjar komma upp i åldern att det börjar bli lite smått pinsamt att inte dricka kaffe.
Äsch, jag är 32 och dricker fortfarande, efter natubruksgymnasium, lumpen och 10 år i den Gröna Firman, inte kaffe!
Brukar se till att ha med mig lite tepåsar, vatten brukar alltid gå att koka.
Dricker normalt inte heller varesig öl eller vin, så det försvinner många vuxenpoäng där!![]()
Jag har alltid tyckt om kaffe, i lumpen la jag dessutom av med mjölk och socker i det då dom ingredienserna oftast saknades.
Beroende, njäee, vadå?
*Neka mig mitt morgonkaffe och jag ska strimla höga vederbörande i matberedaren bit för bit och spola ner denne i toaletten.*![]()
![]()
10 år utan kaffe på FM? Hur klarar du dig?
Jag har köpt in kaffe till FM. Behöver jag nämna att alla är ett gäng sura bin så fort fel kaffesort kommer, eller om (hujeda mig) kaffemaskinen skulle sluta fungera i några minuter!![]()
Eh...vatten...?![]()
Äsch, jag dricker inte te heller. Såhär brukar det låta:
- Vill du ha kaffe?
- Nej tack, jag dricker inte kaffe.
- Jaha, men då fixar jag te!
- Nej tack, jag dricker inte te heller.
- Men vad dricker du då???!!!![]()
Jag har aldrig fattat hur det kan vara så provocerande att inte dricka kaffe. Helt ofattbart!![]()
Jag har aldrig fattat hur det kan vara så provocerande att inte dricka kaffe. Helt ofattbart!
.