Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha världens äldsta häst Det ska ju såklart vara 19 år.oj @Fenestra 199 år gammal, det var inte dåligt
haha världens äldsta häst Det ska ju såklart vara 19 år.
Iom de vackra rosetterna i bildtråden så undrar jag hur det fungerar när någon annan tävlar hästen och ägaren betalar starter. Hur brukar upplägget se ut på ev rosetter och priser då?
Som den nörd jag är så vore det ju otroligt kul att ha hästens första rosett/plakett om den nu vinner en sådan.
oj @Fenestra 199 år gammal, det var inte dåligt
Så tråkigt! Kan det vara så att värmen gör honom trött och därmed stel?Willes stelhet går verkligen i vågor och jag misstänker artros. Matar honom med glukosamin och djävulsklorot och håller oss till varannandagspromenader ett tag, så får vi se. Han är ju ändå 24 nu, och blir stelheten värre när kylan kommer så tror jag att han får somna in, då känns det inte snällt. Än så länge beter han sig inte smärtpåverkad iaf, utan det är rörelsestörningar ffa i nedförsbackar och vid utsläpp på morgonen, men det är ju inget som ska förbises alls! Så våra dressyrdagar är nog över skulle jag tro, om han nu inte piggnar på sig rejält efter den här aktiva vilan nu.
Det kan det vara, för det är "lagomt varma" dagar som han är som fräschast. Än så länge är han vid gott mod och fortfarande med mentalt så jag är inte superoroad. Han är en ganska smärtkänslig häst som går på tre ben om han får en sten i skon och han visar som sagt inte smärttecken alls nu, bara stel i boglederna.Så tråkigt! Kan det vara så att värmen gör honom trött och därmed stel?