Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sista ponny var hysteriskt rädd för skimlar när vi tävlade. Han hade dock missat att han själv var lika vit
Töltade den? Har varit med om hästar som reagerat på det "konstiga" rörelsemönstret.
usch då, hoppas du inte slog dig!
kl
Har precis kommit in från stallet och ska strax packa ihop mig och starta jobbdag 6 av 7 denna veckan. Hottie har en tappsko så hon vilar tills den är på (imorgon), Maverick tog jag ut på ängen en stund idag. Han är så rolig, han är en väldigt vaken häst och så taggad att det nästan sprakar om honom ibland -men att gå ut på stooora ängen helt själv (något som enligt mig inbjuder till bus), det bekommer honom inte. Möjligtvis att det draaar lite i yttersidan när man passerar det stället där man ser de andra hästarna i hagarna, men han gör inget mer. Goa häst!
Min är också livrädd för shettisar, en av våra uterittsrundor går förbi en uppfödning av shettisar där det kryllar av dem små liven på lösdrift och i hagar på båda sidor, haha min F är livrädd varje gång, speciellt om dem råkar röra på sig!