Det ger vi efter ridning. Har bara kallvatten i stallet så vi tar med varmt i termos och häller på när vi kommer. Då är det lagom svällt och avsvalnat när det är dags att äta ett par timmar senareJa uppblött pellets är ju smidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ger vi efter ridning. Har bara kallvatten i stallet så vi tar med varmt i termos och häller på när vi kommer. Då är det lagom svällt och avsvalnat när det är dags att äta ett par timmar senareJa uppblött pellets är ju smidigt
Det ger vi efter ridning. Har bara kallvatten i stallet så vi tar med varmt i termos och häller på när vi kommer. Då är det lagom svällt och avsvalnat när det är dags att äta ett par timmar senare
Jag blandar i varmvatten från kranen och då sväller lusern tillräckligt på typ 30 minSmart. Då kan hon få det i alla fall fyra dagar i veckan när jag är där.
Gick det bra med dig?Min fux dumpade mig väldigt okamratligt i diket i måndags och galopperade sen hem i full fart.
Fångade in henne på gårdsplan och gick ut igen. Denna gång ledde jag henne förbi det ställe som tydligen dolde diverse monster och kravlade upp en bit längre bort.
Hon var rätt upprörd och travade med långa steg samt fick galoppera några kilometer i fin pudersnö.
Tror hon var rätt trött o nöjd när vi kom hem sen.
Håller verkligen tummarna för din Grädde. Är ju extrem otur och riktigt otäckt scenario.Visa bifogad fil 133724
Operationen har gått som planerat och Grädden är vaken tillbaka i boxen. De skickade denna bild på honom till mig med. Det är den bästa bilden jag sett i mitt liv
Inväntar att veterinären ska ringa upp när hon har tid med och berätta mer.
Tror absolut det är FT-livet. Jag har ju noll teknik IOM gör det typ 1 gång år, om man inte lyckas tajma så hovis gör det.Angående att brodda.. herregud ni är ju alla minst 10-20 år yngre än mig och jag broddar 3 hästar plättlätt.. är det alla år som fälttävlansryttare kanske
Angående dressyren i friends. Det här Tv4 play, plus, sport eller vad det heter, var hittar man det på webben? Eller finns det det bara på Tv:n? Jag har ju det utbudet tror jag i mitt parabolpaket men tänkte kolla på datorn på jobbet i helgen .
Ja du har väl rejält med mängdträningAngående att brodda.. herregud ni är ju alla minst 10-20 år yngre än mig och jag broddar 3 hästar plättlätt.. är det alla år som fälttävlansryttare kanske
Ja du har väl rejält med mängdträning
För mig är det specifikt gängandet. Just när de gått utan brodd länge så hålen inte är på topp, ibland om jag är oförsiktig så lyckas jag gänga snett och så börjar helvetet med att räta till skiten
Har jag inte ens tänkt på att man borde göraJa, jag byter ut mina gängtappar väldigt regelbundet för dom blir fort slitna. En bra gängtapp är ju A och O.