Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Nu har jag beställt mig lite grejjer, så nu ska jag göra ett eget pannband med tigeröga som pärlor och swarovski rondeller i mellan... vad tror ni? Svängt pannband är det också självklart =)=)
jag kör på bling bling detta året med och hämtade hem mitt pannband idag till kandaret som varit hos sadelmakaren och modifierats lite och jag är jättenöjd!
Shit ska det vara så att jag faktiskt "följer" modet för en gångs skull.. Har haft svängt klinkerspannband i ca 4 år nu, kör på det än..
Sitter dock på "hemmatränset" men blir kanske att ta med sig ut på tävling sen när man kommer igång..
(ursäktar att han ser ut som en korsning mellan älg, åsna och kamel på denna bild..)
Men sen kör jag på med mina swarowski pannband med är mycket svag för saker som glittrar
Vad ska man ha om man vill ha ett pannband i svart läder, med bling - endast en rad, helst svängt, men det får inte vara i "vitt", champange, guld etc.
Det ska vara mörka stenar. Svart på svart känns väldigt tråkigt. Jag har ju ett brunt med bärnstensfärgade stenar nu, men ett svart pannband "måste" ()
troligtvis införskaffas. Vet inte riktigt vad man ska köpa då. Jag har silverfärgat bett, spännen osv.
Tror också på att pärlor kommer att blir väldigt hot! jag tycker dem är snyggast när dom är hela vägen runt, inte bara 5 pärlor i mitten. Jag för min del har dom pannband som passar tränset : P
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.