Dressyrpannband 2011

Sv: Dressyrpannband 2011

Tack :p Jag har inte vågat göra det på den nya hoppsadeln som kostade en bit över 20 000 men på dessa två vågade jag chansa.

Nej det förstår jag ;)
Fast idén om att blinga namnbrickan baktill var ju jättebra, för den går ju att ändra liksom!

*kl*

Jag hoppas på pärlor, för då kan min lilla kille få vara lite i mode.

Detta är hans (enda) träns som han har haft i 1½ år nu:

28636200.jpg

så här ser det ut på, inte så svängt som man kanske kan tro.
trans.jpg

Annars tror jag faktiskt på de flätade pannbanden! Man vänjer sig säkert vid de snart och tycker att det är lika snyggt som blinget ;)

KL

Jag tycker fortfarande att blingat är snyggast så ute eller inne spelar ingen roll för mig jag kör på det jag tycker är snyggt.

Dom flätade sammetsbanden är ju bara så otroligt fula så det kommer inte i närheten av mina hästar!

jag har också sånt bling hemma, kanske skulle ta o smycka en sadel :idea:

*kl*
Nu har jag beställt mig lite grejjer, så nu ska jag göra ett eget pannband med tigeröga som pärlor och swarovski rondeller i mellan... vad tror ni? Svängt pannband är det också självklart =)=)

kl

jag kör på bling bling detta året med och hämtade hem mitt pannband idag till kandaret som varit hos sadelmakaren och modifierats lite och jag är jättenöjd!
:love:

c75aae96-0114-47e7-ba71-6be4f757926e.jpg

874443a4-31bc-4b44-8c52-c6bc8632979f.jpg

KL

YES då är Danne och jag moderiktiga i år, åtminstone i det avseendet :banana:

Har haft det här sedan 2008:
22137268.jpg

(för det är väl typ klinker?) varannan matt och varannan blank, de blanka har en ingraverad stjärna på sig. :love:

Nästa träns som inhandlas (behöver ett till) ska få ett blingpannband (så ute är jag), svarta swarovskikristaller har jag suktat efter länge :d

Shit ska det vara så att jag faktiskt "följer" modet för en gångs skull.. Har haft svängt klinkerspannband i ca 4 år nu, kör på det än..
Sitter dock på "hemmatränset" men blir kanske att ta med sig ut på tävling sen när man kommer igång..

(ursäktar att han ser ut som en korsning mellan älg, åsna och kamel på denna bild..)
25755100.jpg

Men sen kör jag på med mina swarowski pannband med är mycket svag för saker som glittrar :p:D

(mitt ljusblå OS :love:)
29600529.jpg

kör även på flätade :p
14499609.jpg

Omväxling förnöjer..

Vad ska man ha om man vill ha ett pannband i svart läder, med bling - endast en rad, helst svängt, men det får inte vara i "vitt", champange, guld etc.
Det ska vara mörka stenar. Svart på svart känns väldigt tråkigt. Jag har ju ett brunt med bärnstensfärgade stenar nu, men ett svart pannband "måste" (;))
troligtvis införskaffas. Vet inte riktigt vad man ska köpa då. Jag har silverfärgat bett, spännen osv.

Schockemöhle har ju ett med som "rökfärgade" stenar , det kanske kan vara något?

jag kan tänka mig att stella skulle va snygg i ett so mdöbert har. det med stora fyrkantiga mörka 3D stenar. vet du vilket ja menar?

Jag har inte sett det, men jag ska kolla! Tack så mycket!

Remmis, Jo jag vet nog vilket du menar, de är ju väldigt speciella, men kan vara snyggt på rätt häst. Tack för tipset!

Knapplån

Tror också på att pärlor kommer att blir väldigt hot! jag tycker dem är snyggast när dom är hela vägen runt, inte bara 5 pärlor i mitten. Jag för min del har dom pannband som passar tränset : P

Dessa är jättesnygga på rätt häst;
SvartGGpannband.jpg

Men dessa tycker jag mycket om, lagom 'bling' för mig med; http://www.hastbiten.se/pub_images/medium/pannband_klinker_646.bmp (Dock putsar jag alltid upp dom så dom blänker mycket mer än dessa)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 173
Senast: Strandad
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 740
Senast: Sezziyanen
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 754
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar