Dressyrnissarnas snacktråd V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd V

19 sidor?

Nu har vi läst igenom och min sambo undrar om det finns restriktioner angående färgen på medhjälparens kalsonger... :p

:angel:

Knapplån

Nu verkar sadeltjuvar härja i trakterna :mad: Natten till i dag var det inbrott på Lilla Edets Ridklubb där tjuvarna tog privathästägarnas alla sadlar! Visar sig att även Nääs har haft besök av tjuvar när man läser kommentarer på facebook och även andra ställen i trakterna.

Så himla tråkigt att sånt här händer så jag ber er att hålla öron och ögon öppna. Det är bla nya prestige versilles sadlar, pessoasadlar, zaldi, frank baines, prestige golden star, stubbensadlar och en lusitianosadel ( ganska ovanlig) som har blivit stulna.

*like* på din post.

Varför kan man inte gilla ett inlägg, bästa funktionen ever på facebook :D

KL

Jaha, idag kommer orkanen Irene på besök. Jag är faktiskt rädd för hur hästarna kommer att ta det (och hur stallbyggnaderna kommer att handskas med vinden!). Håller tummarna och har förberett oss så gott det går. :crazy:

Håller tummarna för att det inte blir alltför rejält hos er och att allt håller ihop som det ska!

Usch vad hemskt!
Beklagar och hoppas du finner en ny vän inom kort som du önskar :)

Delvis kl.

Jag är helt ny i tråden. Kikat in något ibland och läst.

Vad ska man säga, jag har aldrig riktigt tyckt om dressyr är säkert mest för att jag inte tror på mig själv riktigt. Kunna rida som alla fina dressyrryttare osv.

Men nu ska även jag börja rida inför instruktör med min 3åring och ev även min travare.
För en gångsskull så ser jag fram emot dessa lektioner, att få lära mig om på nytt (vi börjar från ruta 1).

Visst har jag ridit dressyr, på ridskola för härrans massa år sedan och då var man liten så man brydde sig inte direkt i vad folk tyckte och tänkte om en.

Vi får se om vi dyker in i tråden isåfall :)

Shit vad rooligt! Jag är så sjukt impad av ditt jobb med C! Har inte lyckats fatta om du hållit på med FT innan?

Tack! :D

Fälttävlan? Gud nej! Första träningen för Chatsi var andra träningen nånsin för mig! :angel:

Jag tycker helt klart att du ska ta D-ponnyn då! :laugh:

Den andra är ju egentligen på tok för liten. Du är ju trots allt ganska lång...

Valdo är ju en läcker modern hingst, jag röstar för den pållen... Juno Rory kändes ju lite trist om man får välja ;)

Valdo är ju en läcker modern hingst, jag röstar för den pållen... Juno Rory kändes ju lite trist om man får välja ;)

Fast connemaran är nog allt den moderna av dessa två:p! Dom mätte henne igen häromkvällen och den är 1.38 så såååå liten är hon inte;).

Här rider jag en som är 139, och så himla stor är jag väl inte?
24815_1334247008146_1590181870_745071_5702104_n.jpg

Lilla connemaran, ryttaren är 1cm kortare än mig:
32682283.jpg

Fast jag tycker också du ska ta D-ponnyn ;)

Helt ot - schysst vinkling av kortet på övre bilden, vet ju att man brukar vinkla om dem så att hästarna ser ut att vara i mer uppförsbacke, har dock aldrig sett någon göra det omvända :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 667
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar