Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittar inte en enda MSv C inom 10 mils omkrets o det är max vad jag lägger i restid till en dressyrtävling.
Haha 10 mil.. så nära har jag typ aldrig haft till en tävling!
Såklart du gör, du är ju dressyrtant numera
Hälsa och gratta fio! Fast det hade ju varit roligare om du hade skrivit: gren, klass och häst också...
Nja, NÖJD är jag inte. Men jag är nöjd med hästen. Själv kunde jag nog inte vara mer missnöjd nästan med hur jag red, men jag är oerhört lättad över att ha årsdebuten klar och överstökad så att jag kanske är lite mindre nervös nästa gång och Battis kanske en aaaaning mer på samma planet som jag. "Ni var inte riktigt ute på samma promenad" menade min groom och det var nog rätt träffande. Känslan var ungefär 48%-ig så jag kanske borde vara nöjd att faktiskt inte ha kommit sist.
Såg inte fio rida, men stor grattis till henne!
Tack det var snällt! Tyckte vi var helt ok på banan förutom ett par missar men det var det tydligen inte.Haha, jag som är så sjukt nervös innan tävling hade aldrig känt igen någon så jag är impad över att du plockade honom!
Hu vad det är svårt att tävla, framför allt i början av säsongen... Nåväl, bara att åka ut igen och träna vidare för min del - MÅSTE lära mig rida även när han är spänd, jag är så ovan att jag blir helt ställd...
Det gör du ju definitivt, nästa gång är det kanske du som kommer tvåa? Din häst är väldigt fin!
Såklart du gör, du är ju dressyrtant numera
Hälsa och gratta fio! Fast det hade ju varit roligare om du hade skrivit: gren, klass och häst också...
Tja gren är ju inte hoppning o inte fälttävlan så får du gissa själv! Klass= MSV C:2 och %=68!
Det var riktigt bra!
Jag inser att flera av er här känner varandra mer eller mindre sen en längre tid! Det låter trevligt! Kanske jag så småningom också kommer att stöta på bukefalosmänniskor ute i verkliga livet! Vem vet
Vad säger man då? Hej, jag är exclusivan?? Tänk om man tar fel? Folk kommer att tro att man är tokig