Dressyrnissarnas snacktråd V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd V

Beklagar verkligen, jag har själv förlorat en häst på samma sätt för några år sen! Fruktansvärt!

Usch vilken otur du verkar ha med dina hästar.. Lider med dig och hoppas att det vänder så du får lite flyt, det förtjänar du minst sagt!

Tack alla fina människor för era snälla ord! De värmer verkligen, just nu så försöker jag förstå att det verkligen har hänt, vilket är helt omöjligt... =(

Min fina Patrick <3

Det sägs att motgångar stärker en men ibland undrar jag om det inte går till en vis gräns då det istället bara bryter ner...

Beklagar verkligen, måste vara väldigt jobbigt. Gick in och läste om honom på din hemsida.

Så snabbt allt kan förändras.

Nu är starterna klara iaf... han var himla fin ute, men väldigt spänd och tittig inne så klart:p men drt är ju därför vi måste ut ofta nu:laugh:
Vi var iaf jämndåliga med 58.52 och 58.62%:p. Vinnarna låg 10% över oss. Vi var i mitten av klasserna iaf:)

Ja, det är pest och pina. Men efter läkarbesöket idag så satt jag i sadeln igen. Dock väldigt rädd för ev smärta så jag satt som en ostbåge i början för att inte aktivera muskeln. Sen kunde jag räta på mig när jag upptäckte att jag inte gick av. Trava vågade jag inte. Tur att man har en snäll häst :love:

Motgångar stärker alltid. Förr eller senare löser det sig och man är ute ur bubblan igen. I promise!

Massor av styrkekramar från mig och Zalza! Ni har inspirerat oss :)

Verkligen tråkigt att höra. Beklagar förlusten av Patrick, vänner är svårt att förlora på ett sådant plötsligt och jobbigt sätt. :cry:

Inte det man väntade sig att läsa när man kikade in i tråden nu.. :(

Så fruktansvärt trist. :(

Många kramar till dig!

för att lyfta humöret i tråden.... (skickar en kram till Lancet)

Jag har just skickat iväg en fet betsällning på lite nya tävlingsprylar från Z-täcket.

-Kavajgarderob, marinblått och rött kantband och guld passpoal
-hjälmfodral, marinblått och rött kantband och guld passpoal
-schabrak, vitt med rött kantband och guld/röd passpoal

Så fruktansvärt tragiskt! Tänker på dig och skickar massa styrkekramar. Ni var så fina tillsammans :cry:

KL

jag vill också sälla mig till skaran och uttrycka mina starkaste sympatier för Lancet i din sorg :cry:

Jag fortsätter att försöka lyfta humöret här inne.

I dag har jag äntligen ridit på min häst för första gången. Har ju snart haft henne i 4 år sen hon varit föl. Förra året fick hon föl och jag en bebis. Sen har det varit långsam inridning pga sadeltvång och jag har haft långt riduppehåll pga graviditeten. Men i dag så red jag både i skritt och trav (på lina), tjoho. Snäll var hon, nytt försök på söndag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 667
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA