trolltindra
Trådstartare
Sv: Dressyrhingst... men vem ska jag ta...
Som stoägare med önskan om framtagande av kvalitets hästar med gott lynne, god ridbarhet och goda rörelser är det jobbigt att sitta här uppe i Norrland och inte ha möjligheten att åka på burksprov och hingstvisningar. Man måste ju sköta om hästarna också. Har som ingen jag litar på att ta hand om de små liven och de jag kan lita på bor för långt bort. Jag förlitar mig mycket på filmklipp och info man kan hitta här samt två goda vänner som kan kolla där nere... Åh jag kan säga att den här tråden ger en del tillbaka.
Qurinell gillar jag inte alls. Ser ut att be om ursäkt att han finns...
Johnson älskar jag men... Så därför tänker jag på Edison O...
San Amour och Sandro Hit blodet har jag kikat på också men de ser rätt matta ut bak tycker jag.
Även en unghingst som jag kikat lite på är Homburg...
Åh Weltman har bara 1.7 på storlek, ger han stort i allafall...
Friendship är en som finns med men så har jag en kompis vars 2 åring är 167....
Som stoägare med önskan om framtagande av kvalitets hästar med gott lynne, god ridbarhet och goda rörelser är det jobbigt att sitta här uppe i Norrland och inte ha möjligheten att åka på burksprov och hingstvisningar. Man måste ju sköta om hästarna också. Har som ingen jag litar på att ta hand om de små liven och de jag kan lita på bor för långt bort. Jag förlitar mig mycket på filmklipp och info man kan hitta här samt två goda vänner som kan kolla där nere... Åh jag kan säga att den här tråden ger en del tillbaka.
Qurinell gillar jag inte alls. Ser ut att be om ursäkt att han finns...
Johnson älskar jag men... Så därför tänker jag på Edison O...
San Amour och Sandro Hit blodet har jag kikat på också men de ser rätt matta ut bak tycker jag.
Även en unghingst som jag kikat lite på är Homburg...
Åh Weltman har bara 1.7 på storlek, ger han stort i allafall...
Friendship är en som finns med men så har jag en kompis vars 2 åring är 167....