Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Weltman? Vad säger ni om honom?
Ja han fick en 7 på treårstestet, men anledningen då var att skritten var kort och alls inte några passtendenser..
...eller vad är det Du vet som inte jag vet?
Certus verkande jätte mysig och trevlig när man träffade honom i stallet på Tullstorpom du ska ta en ung så gillade jag Certus NL Men blodet på honom är ju rätt så skarpt...
Jag menade inte att den var passtenderande under 3års, utan bruksprovet. Hur ska stoägarna veta hur hingsten rör sig i "vanliga" fall? Eftersom jag själv är hingsthållare så vet jag att ibland blir poängen inte alltid "rättvisa", av olika anledningar. Men det är ju de poängen som man bl.a. dömer hingstarna. Vilken är självklart, då vi inte kan se han så som du... Men du måste väl se vad man reagerar på, att han som "ung" få halv bra poäng och sedan mycket bra. Man får uppfattningen att man har förbättrat gångarten, dvs. att han inte har en bra skritt från början. Men du känner man bäst, men du kan ju inte marknadsföra han vid varje diskussion som uppkommer. Han kanske har en bra skritt, men det är omöjlgt att veta om man inte sitter i er sits.