Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Jättetråkigt...:(de har ju legat över 70 senaste tävlingarna.. Bra jobbat Gamla Gubben!!!:laugh:

Men vad hände med fuxen som är inne nu? missade första piaffen va? Såg ut som att hästen bara ångade på.

Är man fräsch så har man ju all rätt! Jag tycker ha skulle legat på 70. :mad:

Är det NÅGON som vill med på prickskytt-turné?

fantastiska briar!! 17 bast och så pigg och fräsch efter så många GPstarter! Såg ut som att han var lite laddad också, lovar gott framöver.

Håller med! Tycker han ska ha cred för att hans häst är så fräsch och framför allt motiverad. Briar han VILL JU!

Men den ser skum ut i bak tycker jag. Galopperar lite jämfota. En del missar också, blir nog inte så höga poäng.

Är man fräsch så har man ju all rätt! Jag tycker ha skulle legat på 70. :mad:

Är det NÅGON som vill med på prickskytt-turné?

GÄRNA! Annars tycker jag vi kan ta lite silvertejp och TEJPA FAST en viss domare så han håller sig på mattan (stolen) resten av tävlingarna.

Men ändå, vilken fantastisk sportsman Jan är att vinka och se glad ut fast man vet att man gjort ett antal missar.

Har hört elaka rykten från Tyskland att domarna ute i Europa tycker att Briar har gjort sitt dvs är passe´

Det tyckte även den fantastiska radiokommentatorn :crazy: (Annika G -D). Hon lyckades haspla ur sig grodor som "Briar har numera börjat betäcka ston och det tycker han säkert är mycket roligare än att tävla - och det kanske det är".
Denna kommentator sa i förmiddags f ö detta: "Resultaten är svåra att förutsäga vad gäller ridsport eftersom det kan hända saker med hästarna. En häst kan ju vakna en morgon med en svullen hov och då kan den inte vara med och tävla" :rofl::rofl::rofl:

Immer

Ja ;) "he was just amazing but i couldnt hold him" Hehe, hon var i alla fall inte sur på pållen!

Det tyckte även den fantastiska radiokommentatorn :crazy: (Annika G -D). Hon lyckades haspla ur sig grodor som "Briar har numera börjat betäcka ston och det tycker han säkert är mycket roligare än att tävla - och det kanske det är".
Denna kommentator sa i förmiddags f ö detta: "Resultaten är svåra att förutsäga vad gäller ridsport eftersom det kan hända saker med hästarna. En häst kan ju vakna en morgon med en svullen hov och då kan den inte vara med och tävla" :rofl::rofl::rofl:

Immer

Om det blir någon silvertejp kvar efter att jag satt domarn på plats (stolen :D) så tejpar jag gladeligen igen truten på vissa andra :D

Åh nu är det japanen! Tycker hans häst liknar min :D :angel: Fast de kommer ju från Weltmeyerlinjen båda två så det kanske inte är så konstigt.

Oj, den piaffen var riktigt bra tycker jag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?
  • Selenbrist

Omröstningar

Tillbaka