Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Det jag kunde se såg jättetrevligt ut, men min spelare hackade sig igenom hennes ritt (så bytena såg ut som något ur smurfarna on speed ungefär)... :(

Ja, inte är den speciellt smidig inte, men man får väl vara glad att man kan se det alls när det inte är på tv....

vad skön hon var förresten "det borde skrämma amerikanskan";D

Oh ja, bara så jäkla typiskt när man tycker något ser trevligt ut och verkligen VILL se. Den kände kanske av mina nerver från höjdhoppet (här tränar vi på simultankapaciteten vill jag lova :D ). ;)

För många missar för amerikanskan.
Bedrövlig musik

Anky startar sist 22:05 lokaltid.
Tävlingarna startade 19:15 lokaltid vilket var 13:15 här hemma så de ligger 6 timmar före.

För att svara enkelt på din fråga
: Anky startar 16:05 ;)

usch vad seegt det var att titta på henne mycket pga musiken iofs..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar