Dräktigt sto som rullar sig före hon ska motionera

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rikkan
  • Startdatum Startdatum
R

Rikkan

Rikkan är dräktig i månad 7. Hon går lös som sällskap när jag kör valacken. Hon har börjat lägga sig på gårdsplan och rulla före hon ska motionera.

Jag undrar om fler har varit med om detta?

Ser ut som om hon måste fixa till magen och lägga fölis rätt före hon ska ut och röra på sig, kan det stämma?

Ursäkta detta har inget med saken att göra, men tröga Spider såg just att vi inte borde bo så långt från varandra.

Vet itne riktigt varför det slog med mig sådan häpnad eller att jag tyckte att det var kul. Kanske för att vi diskuterar så mycket. :D

Ett litet tips: Den här tråden borde ligga under avel. Där får du nog fler svar än vad du får här.

Jo, jag tänkte att det kanske skulle passat bättre där, men det är ju liksom "Rikkan som hanterar hästen hon har i magen" -tänkte jag oxå. :D

Kan jag få flytta till avel? -undrar tråden.

Liknande trådar

Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 923
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 615
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj