Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade en allmän räknare på nätet när jag sökte på (engelska) på typ: vilket datum är x antal dagar från y datum. Finns även en hel del som räknar antalet dagar mellan specifika datumHar insett att jag behöver en app som kan hålla koll på hur långt gångna mina ston är, orkar inte hålla på och räkna hela tiden.... Någon som använder en sådan som är bra (och gratis)?
Har insett att jag behöver en app som kan hålla koll på hur långt gångna mina ston är, orkar inte hålla på och räkna hela tiden.... Någon som använder en sådan som är bra (och gratis)?
Jag kör "been together", den tycker jag fungerar bra.Har insett att jag behöver en app som kan hålla koll på hur långt gångna mina ston är, orkar inte hålla på och räkna hela tiden.... Någon som använder en sådan som är bra (och gratis)?
Ja vi hoppas de hennes husse höll ju på att få hjärtinfakt imorse när han hittade henne med huvudet in i box väggen med höet under magen.. Världens hungrigaste häst som plötsligt inte vill ha mat .. Som sagt vet ju att parasiter kan ställa till de om de blir för mycket så bara skicka bilderna till hemma veterinären och diskutera vad hen tycker vi ska göra@MayGrace Men vilken trasslig höst ni har fått, måtte det här vara sista strulet!
Vem är hon dräktig med?Min lilla kråka född 2017 på dygn 171
Visa bifogad fil 61906
Eldorado van de ZeshoekVem är hon dräktig med?