Molin
Trådstartare
Ja visst är det..Vi har pratat lite om erat nya kontrakt som jag tycker verkar lite otydligt
Vi kan fortsätta via PM om du vill?
Så vi inte gör fel i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja visst är det..Vi har pratat lite om erat nya kontrakt som jag tycker verkar lite otydligt
Jag körde klorhexedinschampo varje dag. Lät det sitta 10-15 minuter, torkade, sprayade på sårspray efter och lät torka. Avslutade med att smörja med Solosan för att skydda mot solen och mjukgörande (var i somras). Solosan gjorde stor skillnad på min faktiskt.http://www.bukefalos.com/gallery/photos/176-dagar.24126/
Mitt sto har nu gått 176 dygn, tiden går så fort men samtidigt så långt kvar
Hon har fått ordentligt med mugg, trots väldigt välskött lösdrift. ingen lera och har varit helt torr och ren om benen i minst en vecka. Har smörjt med mjukgörande salva (neoderma) men blir inte bättre överhuvudtaget. Så konstigt då hon aldrig haft tillstymmelse till mugg förut. Nu till min fråga: Hur ska jag kunna behandla det här på bästa sätt; för jag antar att det skiljer sig nu när hon är dräktig? Kan jag använda hibiscrub? Är det någon salva jag ska undvika? Något "snällt" husmorsknep?
http://www.bukefalos.com/gallery/photos/176-dagar.24126/
Hon har fått ordentligt med mugg, trots väldigt välskött lösdrift. ingen lera och har varit helt torr och ren om benen i minst en vecka. Har smörjt med mjukgörande salva (neoderma) men blir inte bättre överhuvudtaget. Så konstigt då hon aldrig haft tillstymmelse till mugg förut. Nu till min fråga: Hur ska jag kunna behandla det här på bästa sätt; för jag antar att det skiljer sig nu när hon är dräktig? Kan jag använda hibiscrub? Är det någon salva jag ska undvika? Något "snällt" husmorsknep?
http://www.bukefalos.com/gallery/photos/176-dagar.24126/
Fr.om månad 8 börjar en snabb tillväxtökning av fostret. Minns jag inte helt fel ökar behovet med 15% månad 8 och därefter typ 30%. Det beror på vad du har för foder men mitt program brukar skrika om protein och sen är selenet viktigt under hela dräktigheten.Vad är vanligast när det gäller dom dräktiga stona, att dom fölar i förtid eller att dom går över tiden? När börjar ni vaka?
Världens disco i magen idag. Känns sjukt att det snart bara är 90 dagar kvar....