Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som en del av er vet miste jag mitt sto för en ca månad sedan, det var det värsta chock jag varit med om o saknaden efter henne har varit enorm...
Eftersom jag bara har två till hästar hemma o det inte fungerade så bra då en hela tiden blev ensam så kom tankarna ganska fort på att skaffa ett nytt avelssto. La ut en annons o redan första svaret var bara så rätt för mig! I måndags blev jag ägare till Flickering Fame -08 e. Lord Z - Voltaire - Ibrahim http://www.blup.se/sv-SE/horses/213705-flickering-fame-swb Mamman Favorite du Pas är elitsto och har lämnat bl.a. Mistral och Hasard som går svår hoppning.
Fame är dräktig med Vivant van de Heffinck! Kollad på 62 dygn 9/9
Grattis, jag har en syster i avel! Kul
Åh va kul! Är det Montana?
Hos oss är det 3 dräktiga ston (och jag själv) till nästa år. Tack o lov är jag först ut så jag slipper vara orolig över att "föla" samtidigt som hästarna
Först ut är Zigne MVG E: Don Romantic - Rubignon - Ampere dr med Eclectisch beräknad till 21 mars
Sedan kommer Dittrich E: Don Charly - Martini - Ceylon dr med Zaladin MI ännu en gång då de blir så förbaskat bra!!
Beräknad till 2 maj (min födelsedag)
Sist ut är Provinz E: Quaterback - Lord Sinclair - Gotland dr med Canterbury beräknad till 22 juni.
Hur gör ni andra med att vaccinera mot abortvirus?
Har varit helt inne på att vaccinera men min vet tyckte inte att det behövdes.
Jag har eget stall med 2 hästar och åker inte någonstans med dem just nu. Kommer inga andra hästar hit heller. Möjligen att man kan möta någon när man är ute och rider.
Är det att vaccinera i onödan då?
Hur tänker ni andra?