Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också A****. De ville ha intyget samma dag när jag pratade med min handläggare! Krånglade hela dagen och fick inte tag på handläggaren igen, till slut fick jag maila direkt till FB.
Men nu är den försäkrad i alla fall. Skönt!
Samma här. Jag försäkrar i sveland.Jag tror det är olika från handläggare till handläggare - min är inte krånglig, jag behöver bara lämna intyg om jag behöver använda försäkringen under fosterstadiet
Har också A****. De ville ha intyget samma dag när jag pratade med min handläggare! Krånglade hela dagen och fick inte tag på handläggaren igen, till slut fick jag maila direkt till FB.
Men nu är den försäkrad i alla fall. Skönt!
Jag har använt o de har visat rätt resultatNågon som vet hur dräktighetskoll med blodprov el. urinprov fungerar?
Mitt sto ultraljudades på 45 dygn dräktig, men skulle vilja kolla henne igen bara för egen skull.
Någon som vet hur dräktighetskoll med blodprov el. urinprov fungerar?
Mitt sto ultraljudades på 45 dygn dräktig, men skulle vilja kolla henne igen bara för egen skull.
Jag har inte heller försäkrat och tror inte jag kommer göra det heller. Jag har ju utnyttjat fosterförsäkring en gång när mitt sto har kastat, och om jag behöver utnyttja det igen kommer jag inte kunna teckna någon mer fosterförsäkring. Och eftersom jag kom undan billigt med denna dräktigheten känns det bättre att kunna "spara" försäkringen till om jag satsar med en dyrare hingst en annan gång.
Detta har jag missat vet att det kan stå i villkoren på hund och kejsarsnitt, men inte att man endast kan försäkra 2 gånger för kastning ?
Har alla bolag det och vilket bolag gäller det ?
Ok har inte hört talas om det innan , men det kanske är på fler bolag ?Sveland har jag
"Försäkring tecknas inte för sto som erhållit foster- och fölersättning
från Sveland eller från motsvarande försäkring i
annat bolag två gånger. Begränsningen gäller inte om ersättning
utgått för föl som dött eller avlivats på grund av
skada orsakat av yttre våld."
Hade missat att ni startat den här tråden! Men jag hoppar väl in jag också då.
Queenie, liten D-ponny e. Risegårds Leo (welsh e. Paddock Camargue u. Elitsto) ue. Labrador - Bordeaux. Dräktig med Fairway! Håller tummarna för att jag äntligen ska få mitt efterlängtade stoföl, men såklart är man ju alltid glad bara det är en frisk unge som kommer ut rätt och lätt. Fölis är väntad till i slutet på april, 335 dygn den 21/4. Stoets första föl, mitt fjärde. Ska bli så roligt!
Har inte försäkrat fostret... Rent krasst för att jag inte har råd för tillfället. Men förut när jag gjort det har det aldrig varit några problem med Agria.