Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Jag är döv och svårt skriva rätt. Okej kul. Föl bli skimmeL tror jag.
Din beskrivning stämmer in exakt på mitt sto! Hennes juver är stenhårt och varmt, helt fyllt. Dock har inte spenarna varit fyllda riktigt, dock idag var de lite fyllda, men inte spända direkt. Hon har också flytningar från och med idag, nu när jag kollade slidan så liksom rann/droppade det ganska mkt flytningar. Också mjuk över rumpan. Min tjej är också glad pigg och äter bra... Letar också efter fler symptom men hittar inga..
Eftersom hon är en lösdrift häst i grund och botten så är jag rädd att hon fölar ute i hagen istället för i boxen på natten. Så hade gärna velat hitta fler tecken så man vet ungefär, men känns som att det inte borde vara mkt kvar nu! Min tjej har också BF nu.. Så vi ligger lika )
Fölis på gång här tror jag... Hon vägrade äta sitt kraftfoder nu ikväll... har aldrig hänt inann, svettas mycket på halsen och stod och sparakde med bakbena och tittade på sin mage. Hon vandrar även runt och varvar med att lägga sig ner o stöna...
*håller tummarna att det är på gång*