Sv: Dräktiga ston 2012/2013
En skimmelakrobat!
En skimmelakrobat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En skimmelakrobat!
Tack Ja, Dezza är min drömhäst, synd bara att hon måste bli gammal
Fint ni pyntat, men du är inte rädd att hon sätter i sig glittret?
Z kanske gör en solette och går med vaxproppar i ca 14 dagar...hua.. då var jag glad för kameraövervakningen som kunde ses av flera och även från andra hushåll och lite hjälp för min del som faktiskt behövde sova någongång.
Däremot är väl en klar fördel med att föla ute den större ytan.. finns ju alltid en risk med att föla trångt inom fyra väggar.. oavsett vad de godkända måtten säger.Jag skulle inte låta mitt sto föla i flocken.
Är det Caramells avkomma?
Oj va lik hon var både pappa och artist!! Superfin!!
nej en snabb och tydlig fölning har jag önskat mig i födelsedagspresent (hon har gått 327 på min födelsedag). Risken finns alltid när det finns väggar men jag hade varit mer orolig om hon pluppade ut den ute i regn, gick iväg eller om stoet av nån anledning krånglar efter fölning. Du vet ju själv hur lättfångad Z är i en stor hage Vi var ute och fräste lite i snön barbacka igår. Matte tänkte lugn trav och en liten masande galopp, Z tänkte solvalla och täby Skönt att hon är pigg iaf! Nu har magen växt på sig så det börjar bli dags att höja fodret, fröken är HUNGRIG dygnet runt nu.
haha önska kan man ju alltid...
Skönt att hon äter bra iaf! Hon hade väldigt bråttom in till middagen idag så B fick hålla sig på avstånd
Grandezza
Jag vet känslan.. Solette valde att föla mot väggen när Zolero kom till världen.. det fanns lite utrymme mellan dock och tur är väl att fölet kommer ut i riktningen neråt.. och att han låg rätt. Vi fanns ju på plats flera stycken och beredda med linor men behövdes ju ej tack och lov.
Här kom han!