Dräktig - men med tvillingar!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Thildha
  • Startdatum Startdatum
Någon uppdatering på ditt sto pricccen?

Jag håller på att förgås av alla tankar fram och tillbaks just nu, men ska man gå på mitt stos beteendeförändring, så är hon (fortfarande) mega-dräktig :D
Hon har förändrat sig helt från dag 1 - är numer helt galen så fort hon kommer utanför hagen, kan inte klara att vara ensam i två sekunder, flockbeteendet har tagit över alla hennes tankar.... Jag håller alla tummar jag har för att detta ska gå över när hon vant sig vid hormonsvängningarna - om man någonsin kan vänja sig vid det... :crazy:

Ska kolla henne på onsdag igen (30 dagar), så då får jag ju veta helt säkert om hon behållt det sparade ägget i varje fall..

Jo nu har hon varit inne igen och hon var fortfarande dräktig *pustar ut*, vi ska in och kolla henne om två veckor igen..
Man vill ju vara på säkra sidan..
Du måste berätta hur det gick med din när ni varit inne...
;)

Absolut - jag håller er uppdaterade, vare sig ni vill eller ej! :angel: ;)

Men jag förstår inte helt - kollade du 14 dagar nu, eller var det 30 dagar? Om det var 30 dagar, ska du kolla igen efter 45?? Jag trodde det "räckte" med en 30 dagards koll..

Det ska väl nämnas att jag har lite svårt att komma till vet (jag OCH min sambo måste ta ledigt en hel dag från jobbet, hyra släp, och åka 45 minuter var väg, med en hysterisk häst, som ska hållas lugn).. alla insparade resor betyder jättemycket för mig - främst psykist :smirk:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 662
Senast: hastflicka
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka