Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hade han för teknik, stege eller![]()
Nja, hade en shettis som oxå betäckte mitt sto. Jagade henne som bara den för att komma upp.PÅ tal om klapphingstar och tjuvbetäckningar mm. Min lille Shettis Valack (sedan 3år) försökte betäcka mitt 2åriga ardennersto i helgen... han gav sej inte men hon ville helt enkelt inteundra om han kan va klapphingst?
Han e trots hingstig..
![]()
Nja, hade en shettis som oxå betäckte mitt sto. Jagade henne som bara den för att komma upp.
Han hade aldrig gått med ston innan o gått som hingst länge.
Han gav jag munkpeppar ett par omgångar sedan har han hållt sig lugn sedan dess!!! (i två år)
Men hur längesedan var det han blev kastrerad?
Min mamma hade ett russ som blev kastrerad i 13års ålder, han var hingstig i ännu 13år till..
Det sägs att dom är hingstiga lika länge som så gammal dom var när dom kastrerades...
Kanske orsaken?
Vet inte om de fungerar på alla. Jag var skeptiskt först, men de funka verkligen på min!åhh okfår väl testa jag med
![]()
ja ja e eintresserad ;-)*KL*
Liten uppdatering om någon fortfarande är intresserad...
Idag kommer vet. och tar blodprover på valackerna, vet inte i dagsläget hur lång tid det tar att få provsvaren.
Stoet semineras i morgon med "rätt" hingst, hade idag ett stort fint ägg på 55 mm!![]()
nå? hur har de gått